Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Stad/dorp:Emmerich Land:Duitsland Locatie:aan de Rijn Datum:29 juli 2017 Tijdstip:... Schietbedrijf: Max. kaliber: Bijzonderheden:Veel festiviteiten in de stad.
Bij deze mijn video, eerste keer met mijn nieuwe smartphone iets serieus geprobeerd. Helaas zit er een crop in de video die je bij het opnemen niet ziet. De rivier en de over waren bij mij gewoon in beeld maar staan helaas niet op film.
En ook 3 fototjes.
Ik vond het een mooie show met leuke muziek. Een brocade effect met witte blink sterren en tips kwam wel opvallend vaak langs die moest vast op ofzo.
Vond de show ook niet heel bijzonder, veel bommen kwamen iets te vaak voorbij helaas.
Maar het was heerlijk weer, en de promenade daar blijft altijd gezellig.
Ik was er afgelopen zaterdag ook bij, samen met Pascal (a.k.a P.H.Thunder). Sinds hij een nieuwe camera heeft, maak ik foto's met de (niet zo) oude camera. Voor een eerste keer, zijn de foto's best leuk geworden! Geleerd van de beste zal ik maar zeggen