Elite Mark Fireworks VWC lid 1 nov 2024 #1 Artikelnummer: 8600 Artikelnaam: Total Exhibition Bruto Gewicht: ... kg Netto Kruitgewicht: ... gram Aantal Schoten: 102 schoten Effectomschrijving: ... Tube diameter: 20 mm Kartoninhoud: 4/1 Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Adviesprijs: €75
Artikelnummer: 8600 Artikelnaam: Total Exhibition Bruto Gewicht: ... kg Netto Kruitgewicht: ... gram Aantal Schoten: 102 schoten Effectomschrijving: ... Tube diameter: 20 mm Kartoninhoud: 4/1 Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Adviesprijs: €75
BlackIce45 VWC lid 2 nov 2024 #2 20mm compounds interesseren mij eigenlijk alleen als het tempo lekker hoog ligt. Deze heeft dat helaas alleen op het eind.
20mm compounds interesseren mij eigenlijk alleen als het tempo lekker hoog ligt. Deze heeft dat helaas alleen op het eind.
ricotje073 VWC lid woensdag om 16:35 #6 Pyroguy zei: Iemand deze nog mogen ervaren in de straat? Klik om te vergroten... Deze heb ik gehad en presteert in se straat uitstekend, voor het geld is het zeker geen miskoop bij mij staat ie dit jaar weer aan de straat
Pyroguy zei: Iemand deze nog mogen ervaren in de straat? Klik om te vergroten... Deze heb ik gehad en presteert in se straat uitstekend, voor het geld is het zeker geen miskoop bij mij staat ie dit jaar weer aan de straat