ELITE - Roaring Lion

zou het toch leuk vinden als dergelijke informatie vooraf beschikbaar is. niet dat het voor mij in dit geval iets uithaalt maar ik kan mij situaties bedenken dat je toch minder blij ben als je hier achter komt...

Vind het vooral apart dat niemand dit eerder opgemerkt heeft.
Aan de hand van het filmpje had ik al zo'n donkerbruin vermoeden.

goeie box maar of ik er nou de vraagprijs voor zou neerleggen ik weet het niet. vind hem fors en denk dat er andere boxen zijn voor minder waar we net zoveel plezier aan kunnen beleven. als je hem voor een leuke freak prijs kan krijgen is deze zeker het overwegen waard wat mij betreft

Deze als laatste toegevoegd aan de collectie voor wat lagere prijs. Leuke box maar vond 'm ietwat tegenvallen. Vrij kort, niet zo'n harde burst als de andere 30mm's en algeheel niet zo indrukwekkend. Zou bijvoorbeeld eerder kiezen voor de veel goedkopere 25mm 1300 gr. Full Assault. Die maakte meer indruk.

Hmm Ik zie nu in dit topic dat dit een omlabeling is van Lion/Dark Empress. Wat apart is, is dat juist de 2024 batch van Lion/Dark Empress best tegenviel.
En deze dus niet? Filmpjes zien er goed uit. Zeker als ik het vergelijk met mijn ervaring van de Dark Empress afgelopen oud en nieuw.

Heel apart. Ik weet niet zo goed waar nou dan het verschil in zit. Hoe zien jullie dit?

Hmm Ik zie nu in dit topic dat dit een omlabeling is van Lion/Dark Empress. Wat apart is, is dat juist de 2024 batch van Lion/Dark Empress best tegenviel.
En deze dus niet? Filmpjes zien er goed uit. Zeker als ik het vergelijk met mijn ervaring van de Dark Empress afgelopen oud en nieuw.

Heel apart. Ik weet niet zo goed waar nou dan het verschil in zit. Hoe zien jullie dit?
Als je de filmpjes van beide bekijkt zie je dat het geen exacte omlabeling is. Onder andere is de finale cake anders.

Back
Bovenaan