ELITE - Extreme 400

Artikelnummer: 8947
Artikelnaam: Extreme 400
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 400 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,95

WolffVuurwerk_8947-extreme-400.png

Dat laatste waaiertje, deze graag 3 stuks achter elkaar met diverse kleur samenstellingen als box!!!

Gaaf ding wel, zoveel schoten en dan toch nog waaier effecten erin en een keer wat anders effecten. Mooi ding!

• Like
Waarderingen: 3xh
Leuk doosje voor in de vooravond. Had wel het idee dat het niet 400 shots waren. Hoe dan ook, meer dan 150,- euro zou ik er niet voor geven. 200 euro vind ik te duur want echt heel bijzonder is het nu ook weer niet, behalve dan de laatste waaier, die is wel mooi.

Dit was zeker een topper en dat komt inderdaad ook door de variatie in schietrichtingen. Niet alle boeketten even goed, maar ik was positief verrast over de kwaliteit van deze box. Tempo is top, goede mix van effecten en een waardige afsluiting.
Filmpje volgt nog.

Dit was een verrassing. Ik koop nooit 400 schoten in een enkele compound. Echter een stookmaat had deze gekocht en echt van genoten. Variatie was geweldig en knal voor 20mm was echt prima. Deze staat op de lijst voor dit jaar!!

Dit was inderdaad een verrassing, dat zeg je goed. Presteerde erg goed, tempo is een belangrijke factor daarbij, maar deze blijft gewoon dik 2 minuten rammen.
En die afsluitende waaier is echt dik en maakt een mooi geweld. Label goed, tijdsduur, tempo, mix van effecten en shapes en m.i. goed geprijsd, dikke aanrader.

Ja, deze viel inderdaad erg goed op. Lekkere rambak, geeft voldoende spektakel en die waaier maakt een mooie finale. Echt een leuke box, zeker ook voor de consument. En dat label, ontzettend gaaf ook!

Vet ding hoor! Hij blijft maar door rammen en die finale cake is echt fantastisch, laat deze maar los komen.

• Like
Waarderingen: Roei
Back
Bovenaan