piper_oo-kiw
VWC lid
Ahh nee deze kwam niet zodanig over zonder emoticon ofzoIk hoop dat je de sarcasme snapt! Ik word gewoon enthousiast!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ahh nee deze kwam niet zodanig over zonder emoticon ofzoIk hoop dat je de sarcasme snapt! Ik word gewoon enthousiast!
Je hebt een PM!Ik hoop dat je de sarcasme snapt! Ik word gewoon enthousiast!
Is voor mij niet op de route, maar wou even een hint hier geven dat als je goed zoekt deze lijn wel met korting te vinden is.Waarom zou je dit willen vermelden? Mooi gebruik van maken zou ik zeggen.
Zie pmJe hebt een PM!
Ben ook wel benieuwd naar die 20%
Is voor mij niet op de route, maar wou even een hint hier geven dat als je goed zoekt deze lijn wel met korting te vinden is.
Deel deze mening 100%Ik snap niet waarom mensen deze box zouden kopen… dit is gewoon de springwind + 1 cake extra! Als je dan rekent dat deze box alleen voor 250 euro te koop was… en je de springwind in meerdere gevallen voor rond de 130 dan weet ik de keus wel.
exact en volgens mij is de giganto elitemark ook een 1 op1 omlabeling van de poema obssesed ,die vindt ik dan beiden ook veel te duur voor (adviesprijs)wat je krijgt ,waarschijnlijk is de mysterydeal bij donadoni 1 vd elitemark boxen ofwel de crown jewel of de giganto voor 160 maar ook voor die prijs vindt ik de crown jewel niet interessant ,alleen de prijs is elite te noemen naar mijn persoonlijke mening uiteraard ,voor die prijs is er veel mooier ,leuker en beter spul op de markt ,dan is de furious van wolff ook een goed en goedkoper alternatief ,kan je er zelfs nog een springwind bijnemenIk snap niet waarom mensen deze box zouden kopen… dit is gewoon de springwind + 1 cake extra! Als je dan rekent dat deze box alleen voor 250 euro te koop was… en je de springwind in meerdere gevallen voor rond de 130 dan weet ik de keus wel.
Giganto heeft dezelfde structuur als de obsessed maar de effecten zijn niet hetzelfde, en die crown jewel is eigenlijk gewoon de springwind met een 4e finale cake aan het eindexact en volgens mij is de giganto elitemark ook een 1 op1 omlabeling van de poema obssesed ,die vindt ik dan beiden ook veel te duur voor (adviesprijs)wat je krijgt ,waarschijnlijk is de mysterydeal bij donadoni 1 vd elitemark boxen ofwel de crown jewel of de giganto voor 160 maar ook voor die prijs vindt ik de crown jewel niet interessant ,alleen de prijs is elite te noemen naar mijn persoonlijke mening uiteraard ,voor die prijs is er veel mooier ,leuker en beter spul op de markt ,dan is de furious van wolff ook een goed en goedkoper alternatief ,kan je er zelfs nog een springwind bijnemen