Elephant

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC093
Artikelnaam: Elephant
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots multishot met paarse, rode, gele en zilveren palmeffecten welke tegelijkertijd uiteenbarsten in diverse mooie bloemeffecten
Richtprijs: 59,95
Film: Film demo 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

img_2286.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
diamond moet zich echt schamen dat ze zo 'n twijfelachtig product zo 'n joekel van 'n prijs geven , meer woorden is dit product niet eens waard .

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn er potten op de markt met dit effect die flink wat goedkoper zijn. Laatste commentaar over Diamond. Alle nieuwe producten zijn niet boven gemiddeld indrukwekkend, maar de prijzen zijn weer achterlijk hoog.

Na veel kritiek de laatste jaren doet men er nog steeds niets mee. Jammer.

Volgens mij zijn er potten op de markt met dit effect die flink wat goedkoper zijn. Laatste commentaar over Diamond. Alle nieuwe producten zijn niet boven gemiddeld indrukwekkend, maar de prijzen zijn weer achterlijk hoog.

Na veel kritiek de laatste jaren doet men er nog steeds niets mee. Jammer.

Helaas , ik had graag anders vermeld , maar ik ben het met Damianus en Jupilerfreak eens.
De gehele professional serie van Schuurmans is van een gemiddeld nivo , maar hebben allen een veel te hoog prijskaartje:angry:.
Ieder ze,n heug en ze,n meug......maar voor mij geen Diamond Collection....jammer!!!.
Mek:bye:

Het enige wat hier nog aan toegevoegd kan worden is dat de effectbeschrijving op de site niet klopt. De Palmeffecten zijn in verre wegen niet te bekennen en bestaan anders maar uit 4 lichtkogels. Dit effect is bij mij niet bekend als Palm maar als Crosette.

Ziet er leuk uit op het filmpje maar voor een pot met max. 375 gram kruit ga ik geen 59,95 neerleggen.

jeetje wat een dure troep sorry hoor maar bijna 60 euro betalen voor 25 shoten en het effect ook een gekleurde komeet die zich in 4 splitst met crackling dat vind ik weg gegooid geld je kan van een ander merk bijna het zelfde kopen voor minder geld ik vind daarom daimond collection niet meer de zogenaamde rolls royce van het vuurwerk maar eerder het mooi lijkende lelijke eendje:angry:

Ik vind dit echt zonde van je geld.
Mocht je het effect toch best aardig vinden, dan is de Criss Cross OF de Sky Dance absolute aanraders..

Schuurmans, vroeger Neerlands beste importeur stelde vorig jaar al een beetje teleur (ze hebben dit een beetje gedempt door de Wolf, wat toch echt een topper is), maar dit jaar is het echt teleurstellend. De Heavy Hitz en Colourfull Willow gaan nog wel, maar de 500-grammers? Nee, ik pas.

ik krijg deze gratis bij mn bestelling dit jaar schuurmans heeft nu tog echt goeie producten met un betaalbare prijs :)

ik krijg deze gratis bij mn bestelling dit jaar schuurmans heeft nu tog echt goeie producten met un betaalbare prijs :)
ja ben ik met je eens,zijn zeker leuke potten bijgekomen.
de elephant was hier al een stuk fijner geprijsd duseven proberen maar :)

Dit jaar voor 11 euro bij haokan op de kop getikt, maar eerlijk is eerlijk, ik zou er ook niet veel meer voor uitgeven. Niet raar dat hij ook niet meer in de collectie zit.

Back
Bovenaan