Elegance [Compound]

samen met de golden treasure ( 25mm van de golden tower set) kan ik hem voor 229€ krijgen, vinden jullie dit het geld waard?
zit al zo zwaar over mn budget heen eigenlijk maar he laatste jaar…

samen met de golden treasure ( 25mm van de golden tower set) kan ik hem voor 229€ krijgen, vinden jullie dit het geld waard?
Niet heelveel goedkoper! Eerder verkoopdagen prijzen (Elegance 199,95 en cake 39,95) waarvan er een tientje af gaat!
Je zou nog ff verder kunnen zoeken naar een BF deal waar er nog 10 tot 15% van die Elegance af zou kunnen gaan!
Maar keuze is aan jou natuurlijk!

Ik verwacht inderdaad geen grotere kortingen. Ik heb 'm tegen de zomer voor 189euro kunnen aanschaffen, na de zomer is ie eigenlijk al snel naar 229euro geschoten.
Dus prima deal lijkt me zo!

Bij de valk in nijverdal en Rijssen voor 199 maar zij hebben nog 10% korting. Zit je op 180 totaal.

Goeie deal. Golden Tower zie/zag je minimaal voor €75 en Elegance niet lager dan €170 ofzo gezien. Maar die heb je hier dan dus voor €154. Als je het geld wilt en kunt missen, is het wel genieten. Of je moet al (te) veel goud hebben. Dan wordt het saai. Of bewaren voor volgend jaar. Elegance is wel een kraker, en de andere 3 cakes kwaliteitsjuweeltjes....als er niet teveel wind staat...

Back
Bovenaan