Eindstand vuurwerkoverlast: 89.623 meldingen

In de video wordt verteld dat arno bonte de stijging van de overlast te danken is aan echt meer overlast in plaats van meer bekendheid voor de site vuurwerkoverlast.nl

Dit is dan ook weer zoiets, bonte brengt dit als een feit. Dit kan ik me echt niet voorstellen. Ik denk dat site de afgelopen dagen, dagelijks in het nieuws is geweest en overal op de radio te horen was. De toename heeft meer te maken met bekendheid dan overlast. Zo jammer dat de media geen feitencontrole doet :S

Ik zou zeggen, kijk ook nog even op de site van wwww.welvuurwerk.nl . Deze site heeft toch ook aardig hun best gedaan.

het zou Arno Bonte sieren als hij in ieder geval kan aantonen dat het aantal meldingen in ieder geval van elk uniek adres komen. Want als je een aantal mensen erbij hebt zitten die elk 20 keer bellen of iets melden dan gaat het snel. Als hij dit niet kan aantonen dan is dit meldpunt voor mij niets waard.
greetzz

Deze meldingen worden heus niet serieus genomen , elk jaar weer terugkerend met Arno als brugman.
Nog een paar weken en we horen weer een jaar niks van hem jongens :)

Wow dat is ongeveer 0,6 % van de Nederlandse bevolking en ik neem dan ook echt mijn petje voor je af en ik denk dat je het geld van groen links heel goed hebt besteed want zo iets kost natuurlijk best wel aardig wat. Als je deze kosten nu eens opelijk bij gl vermeld denk ik dat je dit meldpunt en alles wat er bij komt kijken niet meer op poten mag zetten :p

Back
Bovenaan