Eindstand vuurwerkoverlast: 89.623 meldingen

Ze hadden op minder meldingen gehoopt..

Nou Arnotje denkt daar toch anders over blijkbaar.:p

Hoe komt Arno er dan bij dat 20 procent plezier heeft en 80 procent van de bevolking overlast?:p

Valt echt reuze mee als meer dan 80% van Nederland last hiervan had zal de meldingen wel boven de miljoen moeten staan nu is het een kleine 89.700 meldingen dat is bewijs van spreken nog ineens de helft van de aantal inwoners van den haag dus Arnie bonte "keep dreaming"

Nederland telt op DIT moment exact 16.832.460 inwoners (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/cijfers/extra/bevolkingsteller.htm). 1 op de 188 inwoners heeft dus een klacht ingediend. Het valt allemaal wel mee! En dan kun je nog niet eens controleren of het allemaal wel eerlijk is gegaan.

Niet eens. Dit is het aantal klachten, niet het aantal klagers. Voor hetzelfde geld zitten er fanatiekelingen bij die 100 meldingen hebben gedaan. (Maar goed, niet iedereen die het vervelend vindt zal direct daar gaan klagen - zulke politieke meldpunten zijn nu eenmaal slechte graadmeters voor publieke opinie)

Om eerlijk te zijn vind ik dat bij welvuurwerk.nl ook nog wel lastig. Ze geven nergens inzicht in de ondertekeningen en waar die vandaan komen (ik heb het althans niet gevonden). Ik heb 'm ook getekend, maar voor een petitie waar geen argumenten bij staan vind ik dat ie wel heel hard gegroeid is. Ik hoop dat het allemaal correct is en dat ze een sterk statement kunnen maken richting de politiek.

Niet eens. Dit is het aantal klachten, niet het aantal klagers. Voor hetzelfde geld zitten er fanatiekelingen bij die 100 meldingen hebben gedaan. (Maar goed, niet iedereen die het vervelend vindt zal direct daar gaan klagen - zulke politieke meldpunten zijn nu eenmaal slechte graadmeters voor publieke opinie)

Om eerlijk te zijn vind ik dat bij welvuurwerk.nl ook nog wel lastig. Ze geven nergens inzicht in de ondertekeningen en waar die vandaan komen (ik heb het althans niet gevonden). Ik heb 'm ook getekend, maar voor een petitie waar geen argumenten bij staan vind ik dat ie wel heel hard gegroeid is. Ik hoop dat het allemaal correct is en dat ze een sterk statement kunnen maken richting de politiek.

inderdaad sommige mensen maken meerdere meldingen,dus denk dat het aantal klagers uiteindelijk heel erg gaat meevallen.Om even een voorbeeld te noemen lees het volgende artikel maar is.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article20324244.ece

Back
Bovenaan