BENZ
VWC lid
Precies dat!! Tenenkrommend!!!Dat spul ligt nu al bijna een heel jaar, of nog langer, in de bunkers en zou dan 1 maand voordat het verkocht wordt, weg moeten i.v.m. veiligheid ....
Wat een land![]()
![]()
![]()
Totaal ontspoord dit land

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies dat!! Tenenkrommend!!!Dat spul ligt nu al bijna een heel jaar, of nog langer, in de bunkers en zou dan 1 maand voordat het verkocht wordt, weg moeten i.v.m. veiligheid ....
Wat een land![]()
![]()
![]()
Tijd voor een demonstratie!Precies dat!! Tenenkrommend!!!
Totaal ontspoord dit land![]()
Dat spul ligt nu al bijna een heel jaar, of nog langer, in de bunkers en zou dan 1 maand voordat het verkocht wordt, weg moeten i.v.m. veiligheid ....
Wat een land![]()
![]()
![]()
2 jaar dictatuur snuifieTijd voor een demonstratie!
Volgens de overheid is deze maatregel bedoeld voor de borging van een veilige opslag van vuurwerk in grote hoeveelheden en niet direct noodzakelijk ter bescherming van de particulier.Haha moet je nagaan dat we dit levensgevaarlijke vuurwerk in kooi al jaren lang in huis hebben gehad. Wat had er wel niet kunnen gebeuren![]()
Volgens de overheid is deze maatregel bedoeld voor de borging van een veilige opslag van vuurwerk in grote hoeveelheden en niet direct noodzakelijk ter bescherming van de particulier.
Waarom het bezit dan voor particulieren vanaf 1 feb 2026 strafbaar wordt is dan wel opmerkelijk.
Bron: Staatscourant
is er morgen ook gelijk een uitspraak?
Zou kunnen maar waarschijnlijk niet.is er morgen ook gelijk een uitspraak?
Den Haag toch? Ik ga even neuzen of het openbaar is want dan join ik je!Ik ga mijn best doen om hier bij te zijn.
13:00 uur rechtbank Den Haag.Waar is het?