Effectenlijst van Original Fireworks

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Met trots mogen wij jullie een bestand aanbieden waarin zo uitgebreid mogelijk alle effectomschrijvingen staan welke horen bij de producten.
Alle informatie die er is, is hier in te vinden, zelfs een button naar de eigenlijke foto van het product. Het is een lijst per categorie en hetgeen wat er gezocht wordt, kan dus zeer makkelijk en snel gevonden worden. (De nieuwste producten zijn nog niet vermeld, mocht er een update komen, plaatsen wij deze uiteraard)
Het is een Excel-bestand, gemaakt door Original Fireworks zelf, wij hebben de kans gekregen dit met jullie te delen.

Wij danken Original Fireworks voor deze mooie toevoeging.

Klik hier om het Excel-bestand te downloaden (2mb)

Dit onderwerp staat overigens ook bij de merken van Original Fireworks als aankonding vermeld.

Erg handig dit overzicht.
Alle artikelen staan vermeld, de effecten en het aantal shots.
Makkelijk naslagwerk
Original bedankt voor de informatie
:wink:

Ik heb de nieuwste excell op mijn computer staan , maar krijg hem niet geopend. wat doe ik fout? Geeft aan dat het een alleen lezen bestand is of dat de pagina fouten bevat .

Kan best dat het een alleen lezen bestand is gewoon alleen lezen aanvinken en dan kan je hem bekijken...
Verder echt superhandig dit excelletje!!
Bedankt hiervoor Original!

Joh, echt niet?
Je zit bestanden uit 2007 op te vissen...

Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik snap dat sommige mensen verwachten dat als iets op een forum staat, dat dit werkt. (Ookal weten de 'hethelejaardoor-leden' dat dit niet tot nauwelijks te realiseren is, en je niet altijd moet zeuren.)
Daarom is het goed dat de vuurwerkcrew-crew een grote schoonmaak aan het houden is. Dit voorkomt teleurstellingen!

Ik heb aan OF gevraagd of ze een nieuwe lijst hebben wat up to date is voor de geintresseerden onder ons.
Dus afwachten.:wink:

Even dit topic een schop onder zijn ... geven. Is nog iets bekend, want deze lijst zie ik graag tegemoet zien. Of is deze ergens anders onder een ander kopje geplaatst?

Even dit topic een schop onder zijn ... geven. Is nog iets bekend, want deze lijst zie ik graag tegemoet zien. Of is deze ergens anders onder een ander kopje geplaatst?

Nog niets van bekend, ik had de lijst aan Ramon gevraagd. Aangezien Ramon nu weg is bij Original zal ik het eens navragen bij de andere eigenaren.

Back
Bovenaan