Eerste webwinkel online!

Gewelidig, Ik ben 2x aanwezig op de show, en binnenkort ook een reportage op vuurwerkcrew van deze winkel!

De vuurwerkwinkel is online met nieuwe producten van 2010.( nou zie ik zelf niet echt nieuwe artikelen op de site, maar okay )

NB : je kunt hier nog geen bestelling plaatsen, maar omdat hij online is begint het wel te kriebelen, haha ach het is nog maar 130 dagen :)

www.devuurwerkwinkel.nl

zie je geen nieuwe producten? op 1e plaatje een sneak previeuw

vanaf 1 november staan de nieuwe producten online :D

partijhal rotterdam is wel met sommige dingen nogal duur en de vuurwerk winkel met alles.. ik wacht nog maar even tot er iets in groningen ook is

ik keek net toevallig op www.vuurwerk4all.nl en tot mijn grote verbazing zag ik dat er al besteld kan worden:) Ook viel me op dat de prijzen van Bon Fireworks daar niet zijn gestegen. Dus als je veel van Bon Fireworks wilt kopen, sla je slag zou ik zeggen:p

Die zijn er dus vroeg bij:) Toch wel weer een goed teken, dat we steeds dichterbij komen!

Laatst bewerkt:
Die webwinkel gaat pas 1 december open hoor.

ik keek net toevallig op www.vuurwerk4all.nl en tot mijn grote verbazing zag ik dat er al besteld kan worden:) Ook viel me op dat de prijzen van Bon Fireworks daar niet zijn gestegen. Dus als je veel van Bon Fireworks wilt kopen, sla je slag zou ik zeggen:p

Die zijn er dus vroeg bij:) Toch wel weer een goed teken, dat we steeds dichterbij komen!

Back
Bovenaan