Eerste training Feyenoord 2011

Momenteel traint de selectie van Feyenoord voor het eerst in voorbereiding op het nieuwe seizoen. Trainer Mario Been begroette op de training de nieuwe aankopen Guyon Fernandez en Miquel Nelom. Ook Jordy Clasie en Kaj Ramsteijn zijn nieuwe namen in de selectie van de Rotterdamse club. Na een sfeervolle eerste 12 minuten is een groep fans weer vertrokken als protest tegen de leiding van Feyenoord

bron

331049064.jpg

Meer nieuws en foto's volgen nog.

Wat bizar was het, meer dan 1000 fakkels. Overal witte deeltjes, tot in mijn onderbroek. Was echt heel erg warm en de rook bleeft 20 minuten hangen...

Zo, respect voor de Rotterdammers die dit georganiseerd hebben. Wat een gekkenhuis, zoals bijna gewoonlijk ondertussen.

Verder gaan we het hier wel over het vuurwerk hebben naturlijk, niet over voetbal.

Was maximaal 2 fakkels per persoon. Strenge controle.
8 fakkels was dus te veel. Dus we moesten fakkels afstaan of wachten op maten die ook wat mee naar binnen namen. En als de babysit vervolgens weg is, dan sneak je dus snel weg. Een rookblik van Original werd in beslag genomen. De stewards waren zeer vrolijk. Rookstaafjes van Bonbridge zagen ze dan weer aan voor fakkeltjes.

Samengevat: we kwamen, we staken fakkels en rookstaafjes af, maakten een day-after foto en zijn weer gegaan.

De training? Niets van gezien hahaha.

:bye:

Mooie tifo actie met de fakkels, maar zeer zwakke zang. Blijf vinden dat Ajax en Twente er met kop en schouders bovenuit steken. Ziet er verder wel erg mooi uit ook belangrijk dat de boodschap legalize pyroshows goed aankomt, maar vrees dat dit nooit meer zal mogen. Maar is weer duidelijk te zien dat het prima kan zo.

Sfeer wordt door de ajaxcieden en twente supporters anders gemaakt dan door ons ;)

Voor de rest wat een massa fakkels zeg echt bizar gewoon.

Laatst bewerkt:
Ik mag dan Ajacied zijn, maar dit vind ik gewoon super gaaf. Ben altijd al voor pyro op de tribune geweest. Het zal helaas nooit echt mogen zoals bijvoorbeeld in griekenland. Maargoed, nu was het dus blijkbaar een uitzondering en daar hebben jullie wel flink gebruik van gemaakt :p Mooie beelden levert dat op ! Doet me beetje aan de ultra cultuur denken. Daar moeten ze bij feyenoord volgensmij niks van heben, maar tegen vuurwerk zegt men geen nee he? :p logisch. Is gewoon VET.

Mooie actie, heel de Feijenoord selectie 25% minder longinhoud komende maanden.:)
Zingen lukt de supporters komende maanden ook niet meer, misschien nog een beetje kuchen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan