Eerste knallen al gehoord?

Ruben

VWC lid
Jaja!

Gisteren was het bij mij in de buurt (omgeving Heemskerk/ Beverwijk) weer raak. Een dikke silverstaart in de lucht gevolgd door een boeket. Daarna nog wat kleinere knallen gehoord in de omgeving. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord?
En wanneer begin jijzelf met knallen?

Groet,
Ruben

Regelmatig knallen te horen en voormanelijk in het weekend.
wanneer ik zelf gaat knallen is braaf in de laatse 3 dagen van het jaar.
voor de rest ben ik vaak te vinden bij shows in NL dus heb er niet echt zelf behoefte aan om te knallen.

Ik stook niets door het jaar heen. Alleen als het vuurwerk in huis is op 29 en 30 december dan kan ik mij niet inhouden om in de achtertuin wat klein vuurwerk af te steken. Zo liefst zo onopvallend mogelijk.

Gisteren het eerste echte vuurwerk de lucht in zien gaan. Ik denk dat het de komende tijd er niet minder om word!

Vaak hoor je hier in het weekend wel eens een knalletje.
Zelfs doe ik nu alleen aan stil vuurwerk, toevallig gister avond 3 hele kleine fonteintjes genuttigd. Knallen doe ik niet voor 31 december!(uitzonderingen zijn verjaardagen dan gaat er wel eens een pijltje de lucht in)

Laatst een lawinepijl de lucht in zien gaan. Soms in de verte wat gerommel.
Het wordt eerder donker en tijdens de demos heerlijk snuiven.
Ikzelf knal ook niet anders dan alleen op de 31ste december. Want ja iedereen houdt zich aan de regels natuurlijk. Daar zijn ze voor.

Kleine week geleden, 4 mooie harde knallen gehoord. De dagen daarna vrij rustig gebleven, zo nu en dan eens een knalletje..

Regels zijn er om gebroken te worden hé! :):)

Helemaal mee eens!:D
Vorig weekend tijdens een concert van De dijk, toch wel een aantal knallen gehoord. Voor de rest is het hier elke avond doodstil. Dalijk in oktober zal er wel weer een aantal weekenden weer wat knallen te horen zijn (meestal rond een uur of 11 's avonds).

Overigens heb ik ook alweer de eerste vernielde prullenbak gezien (door vuurwerk).:angry:

Laatst bewerkt:
hier gister de hele avond knallen gehoord! vermoed bij de boer op het veldje carbiet!
maar het knallen begint langzaam te komen ja~!

Gisteren rondt 10 uur s,avonds werdt er nog een supervlinder,De straat in gegooit,Stoote bijna me glas drinken om van de schrik.

2 weken terug op zaterdagavond een 15 shots cake en zondagavond ongeveer het zelfde maar dan meer een soort thundersalvo. Voor de rest is het hier heel saai>

Eigelijk is het voor mij beter om het niet te horen anders word ik *******zenuwachtig:bonk: en krijg ik veels te vroeg zin om vuurwerk af testeken:bonk:

hier zo heel af en toe een knal te horen maar verder nog niet echt, ik denk dat dat nog een maandje gaat duren dan zullen er wel meer knallen te horen zijn. zelf stook ik ook niet voor 31 december om in de buurt geen problemen te krijgen met te vroeg afsteken enz ik vind dat ik als ik mijn eigen aan de regels houd hun ook niet kunnen gaan zeuren op 31 december, het is een beetje geven en nemen he, ga wel naar vuurwerkshows ed om kruit te snuiven.

zelf 3 weken geleden op een verjaardag van een maat een asian thunder cake afgeschoten, viel in het niks met de muziek die er gedraaid werd maar toch gaf me weer een lekker gevoel

Ik kan ondertussen eerlijk gezegd niet meer het verschil horen hier tussen knallen van vuurwerk en overige dingen. Want je hoort aardig wat knallen hier. Maar de laatste pot die ik heb gezien was ongeveer een half jaar geleden dus.

sow! dat jullie nu al dingen horen! Hier (zeeuws-vlaanderen) is het nog erg rustig. Wel ong. 2 weken een knal gehoord maar volgens mij was dat geen vuurwerk.

Paar weken geleden was het hier ook raak, maar nu is het echt stil.

Meestal als het wat kouder begint te worden, dan breekt hier de hel los:)

Back
Bovenaan