Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sjonge, verdraagzaamheid is echt laag tegenwoordig. Ik sta in the middle of nowhere wat cat 1 te strooien, ouwe dame fietst langs "hoe oud ben je wel niet" wtf... "heel jong, en dat blijf ik ook!". Trut.
Wielrenner, zag m te laat, erwtje gegooid. Meneer heeft geen remmen op de fiets maar slingert me wel een "klootzak" naar het hoofd... Ik er maar achteraan roepen "Ruuustig hè" en hij dan maar angstig gauw doorfietsen hè.
Word ziek van die zure mensen met hun korte lontjes, laat me de lol niet vergallen, en heb medelijden met hun bitterheid en zuur, maar wat mankeert die lui om zo onverdraagzaam te zijn?! Hou je zelfs al rekening met die halfdooien door buiten bebouwde kom erwtjes te strooien, ongelooflijk.
nederlanders zijn gewoon een zuur kutvolkje wat echt niks (meer) kan hebben, vooral plezier van anderen
mag niet meer....elkaar iets gunnen doen we niet aan.
feestjes zijn overlast, vuurwerk is overlast, huisdieren zijn overlast, open haard ? overlast, verre vakanties ? milleugezeik etc etc
als je ziet hoe relaxed je 10 dagen in suriname/aruba/curacau kan stoken met amper/geen gezeik en dan hebben we het over nitraten/2" salutes/vlinders etc
Wees blij dat je hier woont want in Duitsland en België is de verdraagzaamheid (met alles) nog lager dan hier uit persoonlijke ervaring.
ligt eraan waar je woont in NL en in DE/BE maargoed
nederlanders zijn gewoon een zuur kutvolkje wat echt niks (meer) kan hebben, vooral plezier van anderen
mag niet meer....elkaar iets gunnen doen we niet aan.
feestjes zijn overlast, vuurwerk is overlast, huisdieren zijn overlast, open haard ? overlast, verre vakanties ? milleugezeik etc etc
als je ziet hoe relaxed je 10 dagen in suriname/aruba/curacau kan stoken met amper/geen gezeik en dan hebben we het over nitraten/2" salutes/vlinders etc