Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Veenendaal en omgeving was het vanavond stookavond denk ik. Veel zware dozen gimgen er de lucht in. Zo krijg je er wel steeds meer zin in :)

Moet zeggen dat het de laatste dagen redelijk stil is geweest..die grote slagen waren meer in november en begin decemeber..nu hier en daa wat pijlen en knallen

Hier nu echt elke avond heerlijke harde dreunen maar geen cakes of ander siervuurwerk. Wel een leuke stooksessie met cat1 geknetter gehoord tijdens een wandeling. Lijkt er wel op dat ze mijn vorige bericht gelezen hebben want vanaf ong. 22:00 uur wordt het stil met de knallen.

Gister avond ging er hier ook serieus veel de lucht in. Meerdere grote dozen horen gaan, veel dikke dreunen. Volgens mij zit de zin er goed in hier.

Zelfs hier, in een rustig dorp, af en toe wat knallen te horen en veelvuldig Cat-1 gestook van buurjongetjes. Ontzettend sfeervol!

Sjonge, verdraagzaamheid is echt laag tegenwoordig. Ik sta in the middle of nowhere wat cat 1 te strooien, ouwe dame fietst langs "hoe oud ben je wel niet" wtf... "heel jong, en dat blijf ik ook!". Trut.
Wielrenner, zag m te laat, erwtje gegooid. Meneer heeft geen remmen op de fiets maar slingert me wel een "klootzak" naar het hoofd... Ik er maar achteraan roepen "Ruuustig hè" en hij dan maar angstig gauw doorfietsen hè.
Word ziek van die zure mensen met hun korte lontjes, laat me de lol niet vergallen, en heb medelijden met hun bitterheid en zuur, maar wat mankeert die lui om zo onverdraagzaam te zijn?! Hou je zelfs al rekening met die halfdooien door buiten bebouwde kom erwtjes te strooien, ongelooflijk.

Laatst bewerkt:
Geen cakes hier maar wordt hele dag in park vlakbij hard geknald, heerlijk hoor, soms echt idioot zware dreunen, me like :D

Staat hier vanavond die Robert ten Brink op met All you need is love, leg ik mijn vrouw uit dat dat programma niet mijn ding is. Zachtjes uitgedrukt. Net als we het daar over hebben, klinkt buiten een flinke knal. “Dat vind ik nou leuk”! :D

Laatst bewerkt:
Gaat lekker vanavond. Meerdere malen per uur gaat er ergens een cake of blok de lucht in. Heb het in al die jaren nog niet zo lang, zo ver vantevoren zo vaak horen knallen als dit jaar. Dat belooft wat voor volgende week!

Sjonge, verdraagzaamheid is echt laag tegenwoordig. Ik sta in the middle of nowhere wat cat 1 te strooien, ouwe dame fietst langs "hoe oud ben je wel niet" wtf... "heel jong, en dat blijf ik ook!". Trut.
Wielrenner, zag m te laat, erwtje gegooid. Meneer heeft geen remmen op de fiets maar slingert me wel een "klootzak" naar het hoofd... Ik er maar achteraan roepen "Ruuustig hè" en hij dan maar angstig gauw doorfietsen hè.
Word ziek van die zure mensen met hun korte lontjes, laat me de lol niet vergallen, en heb medelijden met hun bitterheid en zuur, maar wat mankeert die lui om zo onverdraagzaam te zijn?! Hou je zelfs al rekening met die halfdooien door buiten bebouwde kom erwtjes te strooien, ongelooflijk.

nederlanders zijn gewoon een zuur kutvolkje wat echt niks (meer) kan hebben, vooral plezier van anderen
mag niet meer....elkaar iets gunnen doen we niet aan.

feestjes zijn overlast, vuurwerk is overlast, huisdieren zijn overlast, open haard ? overlast, verre vakanties ? milleugezeik etc etc

als je ziet hoe relaxed je 10 dagen in suriname/aruba/curacau kan stoken met amper/geen gezeik en dan hebben we het over nitraten/2" salutes/vlinders etc

nederlanders zijn gewoon een zuur kutvolkje wat echt niks (meer) kan hebben, vooral plezier van anderen

feestjes zijn overlast, vuurwerk is overlast, huisdieren zijn overlast, open haard ? overlast, verre vakanties ? milleugezeik etc etc

als je ziet hoe relaxed je 10 dagen in suriname/aruba/curacau kan stoken met amper/geen gezeik en dan hebben we het over nitraten/2" salutes/vlinders etc

Wees blij dat je hier woont want in Duitsland en België is de verdraagzaamheid (met alles) nog lager dan hier uit persoonlijke ervaring.

Deze mensen GENIETEN ook van coronamaatregelen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan