Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat hier in Geldermalsen opeens los sinds gisteren. Al lijkt vooral eem iemand elke avond sinds gisteren al wat flinke cakes af te schieten.

Hier gaat de laatste 20 min zoveel vuurwerk de lucht in, als het niet al half 12 was zou je denken dat er een demo bezig was.

Ik was afgelopen dagen een paar dagen in een vakantiepark vlakbij Hasselt. Lekker rustig park maar ik had het idee dat er een freak in de bossen bezig was met wat zwaarder spul. Gaf net dat beetje extra's aan onze vakantie:p

Elke avond wel een paar dikke dreunen een wijk verderop. Wel jammer dat de kids grotendeels uit m'n straat verdwenen zijn (en vervangen door saaie koopwoningfiguren), anders was het al weken cat.1 herrie (o.a. :wink: ) voor m'n deur :) dat was altijd leuk

Gisteravond dacht ik even dat iemand in de buurt een peuk aanstak in zn keuken die gevuld was met gas,man dat was een pest klap :shocked:
Daarna ook verder de hele avond niks nergens meer gehoord :rolleyes:

Hier rond Tiel is het vanavond echt verdacht stil, denk dat iedereen al onderweg is naar Leeuwarden. :cool:

Hier vanuit mijn achtertuin net een mooie pot gezien en weet wel zeker dat het een Funke was:)
Laatse weken af en toe een pot of pijl en wat knallen van hangjongeren op de haven Hier achter:p

Hier is het erg onrustig. Veel harde klappen en veel kinderen met cat 1.. Met kerst de eerste cake de lucht in zien gaan.. Aan de knallen te horen niet uit NL denk.

Vannacht moest er om 2.20u zonodig een cake afgestoken worden ergens. Werd ik niet echt blij van, wilde slapen deze keer.

Gisterenavond een paar harde knallen (vermoedelijk Pools spul) in de straat waarbij ik denk: daar gaat de traditie......
Ook de kids zijn niet amused als ze wakker schrikken van dit soort harde knallen.

Ja bij mij gisteren veel naar buiten gekeken in de hoop op een mooie cake. Ik kan best ver kijken maar voornamelijk over weilanden en industriegebieden. Hier en daar wat sier gezien en knallen. Vandaag heb ik al meer gehoord zelfs al een chinese rol

Heb vanacht erg kunnen genieten ! Naar mijn idee complete boxen die de lucht in gingen .
Helaas een minpunt : belachelijk harde klappen tussendoor en heel diep in de nacht 0.0% genot van lijkt mij maar goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan