Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds gister avond de buren een feestje hadden en wat vuurwerk afstaken, begint het hier wat levendiger te worden qua vuurwerk. Vind het opvallend laat op gang komen dit jaar.

Kwatier geleden dikke shell de lucht in, gok 5 of 6" met dikke kraak effect, toch wel ziek geluidje in de verte:p

Het wordt hier ook onrustig nu. Afgelopen avonden zelfs shells gehoord, zo nu en dan een potje en de regelmatig een knal.

hier gisterenavond wat knalvuurwerk.. meestal komt het pas echt opgang zodra de verkoop los gaat..
daarvoor zijn wij een redelijk tam dorp :)

Vind het opvallend laat op gang komen dit jaar.
Dat heeft ook te maken met het feit dat oom agent e.e.a. heeft opgerolt en verkondigt her en der bezoekjes te brengen aan huis.
Voorheen riepen ze ook van alles maar hoorde je er amper wat van,het maakte dus geen/weinig indruk.
Ik denk dat dat nu wel anders is omdat men allerlei dingen heeft aan/opgepakt en dat wijdverspreid in de media te zien was/is.
Er zullen een hoop mensen zijn die nu "de kat niet op het spek willen binden" en zich stil houden.

Gisteravond was er overigens hier ergens iemand die of salute blokken afstak of shells,want er dreunde korte tijd iets in de lucht :p

Hier ook onwijs veel knallen gehoord. Volgens mij 2 cakes net in een half uur tijd. Heeeerluk.

Hier begint het ook langzaam goed op gang te komen, gisteren nog bijna m'n bed uit gevallen van iets wat een paar deuren verder de lucht in ging.

Vanavond werd er hier in de buurt ergens een cake of cakebox afgestoken.
Jammergenoeg net op het moment dat ik zat te eten, dus ik kon niet kijken. :(

Eddy.

na wij zaten eten steekt eve halfezool cobra 6 voor me deur af verslinkt me kind ook nog van schrik :mad: das eerste keer dat niet happy was maar pist off

Behoorlijk wat cakes al gehoord. Net ook in de buurt was kunnen spotten. Gelijk de gordijnen omhoog natuurlijk, net als vroeger weer even klein kind zijn haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan