Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier afgelopen nacht rond een uur of kwart voor 1... 's Avonds een paar knallen kan ik wel van genieten, maar zo laat vind ik dan weer helemaal niks aan. Alleen maar voer voor het anti-vuurwerkkamp..

hoor meer cat 1 dan echt harde klappen aleen in weekend paar maar das wel zelfde tijd ken je klok op zetten:D en begon zins dec pas dus niet veel ooverlast hier :thumbup:

Heel veel vanavond. Thuis, onderweg en na de demonstratie ook nog. Net nog een cake kunnen zien uit het raam. Ja het gaat lekker los!

Hier vanavond sinds ik terug ben van de Plaggenmarsch demo ook al 3 cakes gehoord. Nu echt het idee dat het bijna zover is!

Hier hoor ik al bijna een maand knallen,de ene avond niks ,de andere avond lijkt t al oud en nieuw :p
En dan heb ik het niet over astronauten.

Gisteravond veel cakes de lucht in zien gaan. Aan de ene kant zoals vele zeggen voer voor de anti vuurwerklobby, maar ik vind het toch wel erg sfeerverhogend en geniet er toch wel van.

Hier valt het in vergelijking met andere jaren ook nog echt enorm mee, toevallig dat ik net iets hoorde. Denk dat het vanaf volgende week / na de kerst wel wat meer zal gaan worden.

Hier is het met knallen aardig rustig, zeer af en toe wel eens in de avond 1 of 2 harde knallen in de verte. Maar ook het categorie 1 vuurwerk hoor ik nauwelijks. Toevallig zei een maat van me het vanmiddag nog. Hij woont vlakbij een speeltuin waar andere jaren flink wat gefluit en geknetter te horen was, maar dit jaar nog nauwelijks iets vernomen.

Hier is het met knallen aardig rustig, zeer af en toe wel eens in de avond 1 of 2 harde knallen in de verte. Maar ook het categorie 1 vuurwerk hoor ik nauwelijks. Toevallig zei een maat van me het vanmiddag nog. Hij woont vlakbij een speeltuin waar andere jaren flink wat gefluit en geknetter te horen was, maar dit jaar nog nauwelijks iets vernomen.

Dat is hier dan weer wel, helemaal vergeten. Afgelopen week al een aantal keer dat ik wat kinderen hier op het plein zie met wat cat 1. vuurwerk, blijft leuk om te zien maar ik merk ook dat als ik binnen ben je er amper iets van meekrijgt.

Het is hier nog relatief rustig. Gister middag voor het eerst wat cat 1. gehoord een paar straten verderop. Als ik 's avonds weleens een wandeling maak dan hoor ik in de verte weleens een knal, maar over het algemeen valt het nog mee. Wel valt het me op dat er 's nachts regelmatig een flinke knal te horen is (geen consumenten vuurwerk in ieder geval).

Vandaag wel voor het eerst een cake gehoord en gezien. Ik zat op de bank en hoorde opeens een paar knallen. Dan komt toch weer het kleine kind in mij naar boven, en ben er stiekem van overtuigd dat meer forumleden zich hierin herkennen, dus snel opgestaan en naar het raam gevlogen. De eerste schoten waren net de lucht in en heb toch nog 3/4 van de cake kunnen zien. Helaas herkende ik hem niet, maar hij was wel erg mooi. Hoewel het niet mag en ik het zelf ook niet zou doen, heb ik er wel even van genoten. Blijft toch mooi en weer een teken dat het nu wel erg snel dichterbij komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan