Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bij een demo hier in de buurt geweest, nu ik weer thuis ben hoor ik redelijk wat knallen hier in de buurt.

Begint hier al in oktober. Vroeg in ochtend tot vrij laat in de middag. Knallen om de zoveel minuten. Geen vuurwerk echter maar een gaskanon! Dit is om de vogels weg te jagen omdat de bollenvelden ingezaaid zijn. Echter, er zijn best veel mensen die denken dat dit vuurwerk is. Jammer want geeft wederom een negatief beeld over onze hobby.

Vannacht om 2 uur 3 cakes achter elkaar... dom dom dom... zonde dat ze dat zo doen om zon tijdstip zo krijg je alle haat

Ik ook.. maar 99.9 % van onze medemens vind er niets aan. Helemaal niet anderhalve maand van te voren om 02:00 in de nacht in een woonwijk. Veel dommer kun je het niet doen
Zelf maak ik mij niet schuldig aan afsteken op dit soort tijden. Maar ook op momenten dat het wel mag heb ik vaak genoeg gezeik gehad, b.v. op de 31-12 om 19:00. Begrip voor en mij aanpassen aan de zich ergerende medemens houdt op een bepaald moment op. Van de zeikerds heb ik ook genoeg overlast door de dingen die zij doen en daar zeur ik ook niet over. We moeten op een bepaald moment terug gaan duwen.

Hier in Zeist is het meestal vanaf begin oktober van de zaterdag op de zondag goed te merken dat de V weer in de maand zit.
Voor de rest valt het wel mee en is het alleen de laatste 3 a 4 dagen van het jaar onrustig.

Het was hier tot nu toe oorverdovend stil, maar net tijdens een rondje hardlopen een cake boven Rijnsburg gezien.

Hoor hier geregeld wat, helaas. Ik vind het zelf echt wel leuk maar het is voer voor de anti vuurwerk lobbies.:cry: Dus als iedereen nu netjes wacht, misschien helpt het een beetje.

Ik zie hier vanavond best veel de lucht in gaan. Net in de verte de Tiger & Dragon van Weco en nog wat andere Duitse cakes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan