Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdagavond tijdens de meeting bij Cees van der Horst.
Hele harde doffe knallen en ik hoorde ze constant toen ik buiten was.
Zaterdagavond in Wageningen, maar normale knallen.
Zelfs zondagochtend om 7:00 uur.
En toen ik zondag avond thuis kwam, hoorde ik ook 2/3 harde klappen.

Ik hoor en zie niet veel vuurwerk op het dorp. Het is veel rustiger dan voorgaande jaren. Vorig jaar was het al rustiger maar dit jaar is het vrij stil.
Ik denk dat de plaatselijke cobradealer gestopt of gepakt is :D.

Ik hoor en zie niet veel vuurwerk op het dorp. Het is veel rustiger dan voorgaande jaren. Vorig jaar was het al rustiger maar dit jaar is het vrij stil.
Ik denk dat de plaatselijke cobradealer gestopt of gepakt is :D.

Hier idem, het is veel rustiger dan voorgaande jaren. Heb eigenlijk nog niets gehoord. Misschien komt het na sinterklaas op gang

Hoor elke dag wel een paar knallen, afgelopen weekend aantal zinkt gehoord en normale pijlen, het gaat hier der al lekker aan toe.

Ik hoor de laatste dagen wat meer cakes en natuurlijk de harde knallen hier in Zeist voorbij komen.
Tis tenslotte December

Hele fuc.king nacht hier aan de gang moet nu in de ochtend naar mijn werk heel fijn bedankt vuurwerk liefhebber.

Ja dat ga je nu toch meer krijgen hoe dichterbij we bij Oud en Nieuw komen hoe meer knallen.
Vooral die harde knallen zijn hinderlijk! Een keer een siercake vind ik niet eens zo erg, maar die harde knallen... Soms lijkt het net alsof ze het bij ons in de achtertuin gooien haha

Ik blijf het appart vinden hoe veel liefhebbers het ergerlijk vinden de knallen.
Wat mij betreft hoor ik ze heel het jaar door.
En ja tuurlijk besef ik dat mensen hier overlast van ervaren! Ik wacht zelf ook netjes met afstekenn tot 31 december.
Maar persoonlijk vind ik het heerlijk die knallen nu al! Hoe harder hoe beter.
Hoort bij december!

Ben ik met je eens maar om 03.00 's nachst een klap waar half Soest van wakker ligt mag van mij wegblijven! In de avond...prima.. na de kerst maakt het met niet meer uit...

Ik blijf het appart vinden hoe veel liefhebbers het ergerlijk vinden de knallen.
Wat mij betreft hoor ik ze heel het jaar door.
En ja tuurlijk besef ik dat mensen hier overlast van ervaren! Ik wacht zelf ook netjes met afstekenn tot 31 december.
Maar persoonlijk vind ik het heerlijk die knallen nu al! Hoe harder hoe beter.
Hoort bij december!

Ook ik hoor hier knallen stoor me er niet aan maar harde knallen s nachts... Don t do it, hou rekening met anderen! Kom op zeg beetje je hersens gebruiken!

Vrijdag nacht werden er midden in de nacht een paar shells afgestoken. Ik kon ze niet zien maar genoot stiekem wel van de klappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan