Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor de laatste paar dagen al een paar knallen.
Ironisch eigenlijk dat er zoveel forumleden zijn die klagen dat elke knal een aanleiding voor een vuurwerkverbod is. Dat cobra's en gelijksoortige knallen de boosdoener zijn. Maar het topic wordt wel geopend door een moderator/lid van vuurwerkcrew en wordt er gedaan alsof vuurwerk vroegtijdig afsteken helemaal nog niet zo slecht is en eigenlijk sfeerverhogend is richting de dagen van oud em nieuw.
Begrijp me niet verkeerd maar ik herinner mij nog heel goed als kind en nu nog de knallen ver voordat het oudjaar is en naarmate oudjaar dichterbij komt dat dit flink toeneemt en dat ik dat geweldig vind.. Maar ik stoor mij ontzettend aan de forumleden die steen en been klagen denkende dat ze een traditie redden door hier op het forum zo fel tegenstand te bieden en dat er bewust voor gekozen wordt door de crew bepaalde knallers niet meer bespreekbaar te maken etc maar een topic openen en dan zeggen "of heb je zelf al wat afgestoken" vind ik wel heel opmerkelijk... Dat rijmt niet lekker?