Eerste knallen al gehoord ?

Bijzonder. Alsof mijn geklaag van gisteravond hier geholpen heeft. Vanavond ineens heel veel vuurwerk te horen in Gouda xD

Hier ook niets, goede zaak in ieder geval voor ons als freak want nu heeft Groen Links in ieder geval nog geen grond om dat weer naar voren te brengen.

Hier ook niets, goede zaak in ieder geval voor ons als freak want nu heeft Groen Links in ieder geval nog geen grond om dat weer naar voren te brengen.
Dat hebben ze ook niet nodig,ze verzinnen het gewoon er bij,zij horen wel de knallen.Ooo nee Handgranaten.

Hier in Enschede gaat om de dag wel wat de lucht in. Laatst zelf ook met verjaardag van m'n vriendin 2 cakes afgestoken, netjes van te voren aangegeven in de buurt en dan is het ook totaal geen probleem ;)

En natuurlijk tijdens het WK leek het wel oud en nieuw hier..

Hier in Enschede gaat om de dag wel wat de lucht in. Laatst zelf ook met verjaardag van m'n vriendin 2 cakes afgestoken, netjes van te voren aangegeven in de buurt en dan is het ook totaal geen probleem ;)

En natuurlijk tijdens het WK leek het wel oud en nieuw hier..

Ja id met wk ging het hier goed los. ....echter daarna behoorlijk rustig in mijn deel van Enschede

Van de week rondje wezen varen, toen wat knallen gehoord vanaf een eilandje.
Wat jochies met nitraten gok ik. Die eerste knallen die ik hoor klinken altijd extra hard voor me gevoel:)

Back
Bovenaan