Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Ik hoop dat Senegal wint, dan stook ik namelijk wel ffVerwacht morgenavond mocht Marokko de finale winnen wel een aardig beetje vuurwerk te zien en te horen hier in Utrecht dus hopen maar dat ze winnen
Goed moment en reden om misschien zelf ook maar wat op te ruimen
![]()
Verwacht morgenavond mocht Marokko de finale winnen wel een aardig beetje vuurwerk te zien en te horen hier in Utrecht dus hopen maar dat ze winnen
Goed moment en reden om misschien zelf ook maar wat op te ruimen
Winnen of verliezen. Het tuig gaat toch wel rellen met of zonder vuurwerk.Er wonen hier weinig senagalezen denk ik,dus vuurwerk technisch gezien hoop ik dan maar op Marokko![]()
Daarom, al is het alleen maar om het er nog dieper in te wrijven... stoken voor SengalEr wonen hier weinig senagalezen denk ik,dus vuurwerk technisch gezien hoop ik dan maar op Marokko![]()
Hoop het niet maar vrees het ergste, maar zou het vooral voor het grootste deel vd Marokkaanse gemeenschap klote vinden die wel gewoon weten hoe het hoort en respectvol zijnWinnen of verliezen. Het tuig gaat toch wel rellen met of zonder vuurwerk.
Ik heb met mijn 57 jarige leeftijd door de jaren doorgaans alleen maar goede ervaringen met Marokkanen , maar dat was wel een andere generatie zeg ik er ook eerlijk bijDaarom, al is het alleen maar om het er nog dieper in te wrijven... stoken voor Sengal![]()
Nee joh, geloof er niks van..Winnen of verliezen. Het tuig gaat toch wel rellen met of zonder vuurwerk.