Eerste knallen al gehoord?

Ging even dik 5 min los bij ajax stadion vanmiddag. Vraag me af wat dat voor'n blokken waren. Met dat bleke felle groen onder andere.

Vanmiddag op de kleiduiven baan.
Omdat het vandaag heiig is en bedompt is geven die knallen een speciaal oud en nieuw gevoel.
Gewoon lekker genieten en het is niet eens vuurwerk.

Vannacht om kwart voor 5 ofzo, stond een grappenmaker hier dicht in de buurt een sierpot af te steken. Dus ik lag daar in bed naar te luisteren en dacht bij mezelf van wtf is dit nou weer man. Het verschil tussen lanceren en burst was nauwelijks te horen en af en toe kwam er wat geknetter vanaf wat crackling voor moest stellen. Als je op zo'n idioot tijdstip wat afsteekt, steek dan tenminste wat fatsoenlijks af. :bonk:

Vannacht om kwart voor 5 ofzo, stond een grappenmaker hier dicht in de buurt een sierpot af te steken. Dus ik lag daar in bed naar te luisteren en dacht bij mezelf van wtf is dit nou weer man. Het verschil tussen lanceren en burst was nauwelijks te horen en af en toe kwam er wat geknetter vanaf wat crackling voor moest stellen. Als je op zo'n idioot tijdstip wat afsteekt, steek dan tenminste wat fatsoenlijks af. :bonk:
Haha ik had precies hetzelfde vannacht, van dat klote prut potje😂 en daardoor lig je dan wakker. :bonk:

Geinig om te lezen dat was dus hier gisteravond om 02:00 exact hetzelfde.

Volgens mij was het een 19 shots en gezien de 'knal' schat ik in 20MM.

Ik keek nog snel uit het raam maar ik zag alleen de flitsen en meer niet was denk ik net te ver achter een flat.

Gisteravond klonk in de verte een fijne rauwe fluit naar effect / salute bak, goede doffe knallen met 4 shots finale geen idee welke dat was maar leek me in ieder geval geen Argento Geisterstunde als voorbeeld maar echt doffe knallen had deze na de fluit .

Klonk meer als de "oude" Geisterblitz .

Kon niks zien want uiteraard is het altijd net te ver weg, maar de knallen hoorde ik hier wel goed, meteen naar buiten rennen natuurlijk om te genieten van het geluid :D

Back
Bovenaan