Eerste knallen al gehoord ?

Gister hoorde en zag ik 1 cake. Ik dacht eert dat het van de wereldhavendagen was maar dan was ik iets van 20km vanaf dus dat lijk me stug.

Hier in nederland nog weinig gehoord maar was met vakantie in italie en daar was het elke avond raak van mooie cakes tot echte harde dreunen!

gister hoorde ik eerst 2 pijlen of single shots.
en daarna een straat verder een blokje met effect palm :D
kon hem gelukkig mooi zien :D

best wel veel gezien en gehoord, maar dat waren allemaal shows of een afsluiting van een feest.

Wel stonden thuis de 1e oliebollen al op tafel:cool:

Van de week hadden de feestweek en kermis Heemskerk, daarbij hoorde ook de vuurwerkshow van Heemskerk. Maar daarvoor gingen er ook al een aantal knallen af, misschien had het te maken met het Nederlands elftal dat met 11-0 had gewonnen, maar het klonk erg hard. Was voor mij voor het eerst eigenlijk dat ik weer vuurwerk hoorde na een paar maanden (hier in de buurt dan).

Afgelopen vrijdag, 9 september, 2 keer een harde knal vlakbij de school terwijl ik in de les zat, ongeveer de knal van een nitraat of zo, zal wel weer iemand pas naar België geweest zijn.

Verder nog wel meer gehoord eerder maar dat weet ik allemaal niet precies meer.

Hoor heel de avond echt kei en kei harde knallen. In alblasserdam is naar mijn weten een vuurwerkshow.

Maar hoorde ook ( geschat ) 10km +- verderop echt 2 zeer harde knallen. Echt zo hard dat het denk ik 4'' salutes zijn geweest.

Back
Bovenaan