Eerste knallen al gehoord?

Ik heb gister even een chooet banger afgestoken rond 11 uur 's avonds :D Ik had er nog een paar liggen van vorige o&n en hij knalde nog lekker:p
Vorige week zaterdag hoorde ik hier in rotterdam trouwens ook een flink knalblok of i.d. Rond half 1 snachts was het dacht ik... Kreeg weer een beetje de kriebels :)

Ik heb gister even een chooet banger afgestoken rond 11 uur 's avonds :D Ik had er nog een paar liggen van vorige o&n en hij knalde nog lekker:p
Vorige week zaterdag hoorde ik hier in rotterdam trouwens ook een flink knalblok of i.d. Rond half 1 snachts was het dacht ik... Kreeg weer een beetje de kriebels :)

Mag ik vragen waar jij woont ? :D

heb in de zomere maanden niet veel gehoord, wel een paar dagen geleden een behoorlijke knal rond een uur of 10.
In het begin van het jaar: jan, feb, mar, apr. was dat wel anders toen werdt er iedere nacht wel wat afgestookt

Gisteravond ging er in de buurt weer een mooie profdoos de lucht in...was net iets te ver om te zien maar horen deed je het wel...gaat hier eigenlijk bijna elk weekend wel wat de lucht in...altijd leuk om te zien/horen :D

Alleen zou ik het zelf niet eens durven...dat haal ik wel in op oudjaarsdag, haha

:bye:

om de week hier wel een een keer een nitraat

maar rond november gaat het hier wel harder worden

ps:gister nog wel ff een leuke knal gehoord zag flits in de lucht was waarschijnlijk een lawinepijltje ofzoietsdergelijkS:D

hier is t ook nog rustig denk begin oktober dat het wat begint gister nog wel leuke cake de lucht in zien gaan :D krijg de kriebels nou alwer :p

bij ons hoor je regelmatig wat blokken de lucht in gaan vooral zo rond het weekend en natuurlijk ook wel knallen jaja de tijd komt er weer aan heb stiekem zelf ook al wat afgestoken

net nog toen ik naar school fietste, 2 gastjes die 50 meter voor me fietste staken wat knallers af. Erg gevaarlijk wat ze deden, achter ze fietste ook nog een hele groep waardoor de knallen iedere keer 2 meter van die fietsters afgingen.

Daarna gelijk maar even naar die gastjes gefietst en ze duidelijk gemaakt dat het niet echt slim is wat ze aan doen waren!

Ik hoorde net nog de eerste vuurpijl sinds een lange tijd de lucht in gaan.
Was een Chrysantium Crackling.

Back
Bovenaan