Eerste keer Fallas voor Jwtjuh

En op naar de vuurwerkwinkel: El Fallero.

bbpMZLV.jpg

Niet al te veel gehaald:

- Pakje Trueno Especial (8 stuks)
- 160 schots mat
- Nit de Sant Joan (cake)
- 6 minivulkaantjes

0ZZsiuy.jpg

S7E1spL.jpg

NqCXsGU.jpg

eK4gaY4.jpg

YPpqihN.jpg

SI6Qxkr.jpg

5d7C27W.jpg

Mw4MSZF.jpg

Het muziekpaleis

pbi9mYx.jpg

Als er mensen zijn die graag het vuurwerkfoldertje van El Fallero willen zien, daar heb ik ook foto's van, laat het dan even weten :)

ik zou het foldertje ook wel eens willen zien! en tja die show van pyrofantasia, filmpje gezien echt niet normaal!!!

Hier de foto's van de opbouw van de castillo van aankomende nacht door Valenciana geschoten.
Het hek was dit keer wel open voor publiek, dus we konden alles van dichtbij bezichtigen! :D

SQnTcoi.jpg

8280ACC.jpg

uI0YFks.jpg

OseIXVH.jpg

8FeWnhw.jpg

g2SoqA9.jpg

BV2gFDs.jpg

aqiWxEa.jpg

AmOMHGa.jpg

aEgAk2n.jpg

OWIjGOJ.jpg

6OPP15Q.jpg

:droolthum :droolthum :droolthum

de truenos de aviso's staan nog gewoon in krantje, had gehoord van iemand dat ze er niet meer waren. alleen jammer van die hoge prijs! en zie ik daarachter een reuzenrad bij de opbouw van Castillo?

Bedankt voor de foto's! Zijn de prijzen die je ziet in het foldertje nou duur of goedkoop of gemiddeld ofzo? Heb namelijk geen idee hoe het met de vuurwerkprijzen in Spanje zit :p

Bedankt voor de foto's! Zijn de prijzen die je ziet in het foldertje nou duur of goedkoop of gemiddeld ofzo? Heb namelijk geen idee hoe het met de vuurwerkprijzen in Spanje zit :p

redelijk gewoon als je het mij vraagt.
Zoiezo ga je daar niet siercakes willen kopen, die zijn nogal aan de prijs ;)

de truenos de aviso's staan nog gewoon in krantje, had gehoord van iemand dat ze er niet meer waren. alleen jammer van die hoge prijs! en zie ik daarachter een reuzenrad bij de opbouw van Castillo?

de aviso was vorig jaar ook die prijs maar is echt niet duur in nl kost het veel meer en ze zijn er nog te koop
2inch best harde klappen komen er van af wil ze wel in nl hebben

vroeger was het wel wat goedkoper maar er komen meer buitenlanders naar dit spektakel af vandaar dat ze toen de prijzen iets omhoog hebbben gegooid maar de prijzen waren vorig jaar net zo

Klopt ja, er staat een mega reuzenrad daar, verlicht ook 's avonds :)

XWnl0PC.jpg

Dinsdag 18 maart: Opbouw castillo (avondshow) Caballer SA (Vicente)

Het schietveld staat he-le-maal vol vandaag! :D
Vooral heel veel candles en ook 10 rekken girondola's. Verder natuurlijk alleen maar buizen :thumbsup:
Dat beloofd wat vanavond :handsup:

9BT0jPZ.jpg

V4saqSh.jpg

5b1LkSx.jpg

y0mEJYf.jpg

7f02ugw.jpg

ZEG6sQs.jpg

r1bJsuv.jpg

cG3fVlW.jpg

F19cGXj.jpg

o76b2ME.jpg

HpqJdG2.jpg

sU79XfX.jpg

9WIJJEl.jpg

KecNHWG.jpg

XzJJrjg.jpg

lmdL8mN.jpg

XlwX72t.jpg

MFdTKcX.jpg

TVvFwQk.jpg

MV1GwlB.jpg

oLuisRS.jpg

68oGhuF.jpg

VJ6n6OT.jpg

nAYrzp9.jpg

uDWifPy.jpg

yCGQEwV.jpg

ZsxvkQC.jpg

TPuLa35.jpg

krC1uPn.jpg

kMEf1h5.jpg

sgtwmtI.jpg

Nog 2 Nederlanders tegengekomen (wel meer ook) toevallig personen van dit forum? :idea:

24AI5kz.jpg

Otc9oaj.jpg

zPKeBwY.jpg

P6bKRIz.jpg

HgSMPNv.jpg

cJ5BDHY.jpg

FFEYY2Y.jpg

Dat was het even voor nu ghehe :p

Jwtjuh :bye:

dit is pas een show was vorig jaar van riscasa toen ong 7000shells duurde ong 23min.
veel plezier met genieten.

bedankt weer voor de mooie foto's en film

Nou, we zijn net terug van de show van Vincente, beetje onder verwachting gepresteerd dat wel.
Al met al wil ik het wel positief houden, want we hebben toch weer een hoop vuurwerk mogen zien.
Mijn persoonlijke top 4 van de Castillo's:

1. Pirofantasía
2. Valenciana
3. Vincente Caballer
4. Europlá

Wat mij betreft doet Pirofantasia volgend jaar de eindshow :)

Zeker gaaf om te zien en te lezen,hoe jij Fallas voor de 1ste x ervaard.In ieder geval zit het weer goed mee:),hopelijk voor mij volgend jaar deze ervaring.Bedankt,en veel plezier verder in Fallas!

Zeker gaaf om te zien en te lezen,hoe jij Fallas voor de 1ste x ervaard.In ieder geval zit het weer goed mee:),hopelijk voor mij volgend jaar deze ervaring.Bedankt,en veel plezier verder in Fallas!

Ik probeer alles zo goed mogelijk over te brengen hoe het is voor het eerst in Valencia.
Leuk om te horen dat dat overkomt! :)

Ja het weer is de hele tijd (tot nog toe) prima geweest!

Jij ook bedankt, straks de mascleta filmen vanaf de toren van de Catedral de Valencia.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Back
Bovenaan