Eerste keer Fallas voor Jwtjuh

jwtjuh

VWC lid
Ik zal hier proberen zo goed mogelijk over te brengen hoe ik de eerste keer Fallas beleef.
Je kunt een hele hoop foto's verwachten en uiteraard beeldmateriaal in Full HD :thumbup:
Tot nu toe is het al helemaal te gek, hoge temperaturen dus het is hier heerlijk toeven!

Veel kijkplezier! :bye:

Jwtjuh

Vrijdag 14 maart: De heenreis van Rotterdam The Hague Airport richting Valencia

S1040004.jpg

S1040006.jpg

S1040010.jpg

Laatst bewerkt:
Zaterdag 15 maart: Opbouw castillo (avondshow) door Europlá

YoDnr3S.jpg

UjmJdBU.jpg

2X13rkT.jpg

qbSrx0U.jpg

mHzZVia.jpg

rNNhjJf.jpg

OlCFPvS.jpg

RjDKXC3.jpg

agGIiOe.jpg

Kinderen met vuurwerk die je overal ziet...

wCKFy8O.jpg

Laatst bewerkt:
hele gave foto's man vanuit het vliegtuig! weet alleen niet of het aan mij ligt maar de foto's van de opbouw van Castillo doen het bij mij helaas niet:no:

ze doen het weer!:D die kinderen op die foto's daar wat steken die af? knalerwten?

Mooi! :D

Deze toevallig wel knalerwten ja, maar er lopen erbij die gewoon dikke klappers af zitten te steken hoor, met hun 6 jaar :bonk:
Morgen maar eens kijken of wij ook wat op de kop kunnen tikken :droolthum

Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik zie dat het gewaardeerd wordt dus ik zal foto's blijven posten (morgen weer) :)
Als er nog verzoekjes zijn van bepaalde foto's dan hoor ik het natuurlijk graag.

Tot later allemaal :bye:

Jwtjuh

leuke verslag van fallas 2014 zeker als je eerste keer bent want zo was ik ook vorig jaar en wou zeker nog keer gaan maar helaas,blijf deze post in de gaten houden bedankt ervoor

Maandag 17 maart: Mascleta Pirofantasia Carlos Caballer & opbouw castillo (avondshow) Valenciana

Zo, vandaag naar de mascleta van Pirofantasia geweest. We waren zeer benieuwd of de mascleta net zo goed zou zijn als de show van Pirofantasia die ze afgelopen nacht geschoten hadden. Dit was namelijk een mega heftige show (beelden volgen als ik terug ben in NL).

We werden letterlijk en figuurlijk weggeblazen door al het geweld. Oordoppen? Nee joh, niet nodig!
Nou we zijn toen het afgelopen was met piepende oren weer verder gelopen... arme trommelvliezen.

OKb5FdH.jpg

vudok8V.jpg

Het was overal weer stampesdruk...

FI2YEEb.jpg

zl4rNax.jpg

Wel heerlijk weer met 26 graden :cool:

OjwfMK7.jpg

Het balkon na de mascleta:

yVcKJ4T.jpg

5woamiJ.jpg

En op naar de vuurwerkwinkel: El Fallero.

bbpMZLV.jpg

Niet al te veel gehaald:

- Pakje Trueno Especial (8 stuks)
- 160 schots mat
- Nit de Sant Joan (cake)
- 6 minivulkaantjes

0ZZsiuy.jpg

S7E1spL.jpg

NqCXsGU.jpg

eK4gaY4.jpg

YPpqihN.jpg

SI6Qxkr.jpg

5d7C27W.jpg

Mw4MSZF.jpg

Het muziekpaleis

pbi9mYx.jpg

Als er mensen zijn die graag het vuurwerkfoldertje van El Fallero willen zien, daar heb ik ook foto's van, laat het dan even weten :)

Als er mensen zijn die graag het vuurwerkfoldertje van El Fallero willen zien, daar heb ik ook foto's van, laat het dan even weten :)

Haha tja, ik zou dat foldertje wel willen zien, en veel anderen hier vast ook wel :p Dus ik zou zeggen, gooi dr maar op! :)

Ohohoh, wat is het toch lastig dit soort fantastische foto's te zien en er zelf niet te zijn :(
Volgend jaar absoluut zeker weer van de partij.
Veel plezier daar!

Back
Bovenaan