Eerste gedachte op 1 januari!

Na het stoken denk ik eerst nah dat was weer leuk. Dan de volgende dagen, weken, maanden, seizoenen denk ik; SHIT nog zo lang:p

Maar gelukkig het gaat nu weer (redelijk) snel:D

Meestal ben ik alweer vroeg wakker, ik vind het dan jammer dat het voorbij is. Maar mijn eerste gedachte is: Moooeee Maar vind het altijd wle leuk om de film terug te kijken wat ik heb gefilmd en om naar buiten te kijken wat er allemaal ligt. Wandeling maken door je stad en kijken wat voor een troep mensen allemaal hebben achtergelaten. Vind ik zelf ook wel wat hebben. (Met die troep bedoel ik afgestoken potten enzo) Maar natuurlijk baal ik wel dat ik weer 364 dagen moet wachten...

Eerste gedachte is als ik wakker ben om nog snel wat oliebollen en appelbeignet/flap te eten die over zijn gebleven(gaan best snel op bij ons XD), omdat ik vorige dag niet veel heb genoten van eten door de adrenaline. Daarna ga ik rustig voor de pc zitten, en denken aan die vorige geweldige mooie fantastische knallende dag, en dan besef ik dat het weer voorbij is, en dan voel je je wel even rot. Maar dat komt weer helemaal in orde als je je eigen vuurwerk terug ziet op de vers gemaakte filmpjes.

Idd. Eerst even chagrijnig, maar toch nagenieten. En dan die donkere maanden door, want de winter is dan nog maar net begonnen. Dan wordt het weer mei, lekker weer, zomer, en rond september beginnen we weer:)

Iedereen heeft het altijd over shit nog 364 dagen..
Maar is er niemand die denkt van: Pfoe. was weer even leuk geweest, even 3 maandjes niet ?

Ik zit namelijk altijd met dat gevoel van half januari tot april.. Hoeft het allemaal echt niet meer voor mij. Is het namelijk leuk geweest, filmpjes al gekeken. Druk met school, tijd voor vrouwen. Lekker skieën/carnavallen (Ligt nog van de gezondheid van me moeder af.) Geen weer om te fietsen naar het Vuurwerkmekka. Geen shows, geen gepraat op school, geen gek gedoe met nieuwe producten.

Het is echt pas April dat ik weer ontwaak als het weer wordt om naar Mekka te fietsen..

Iedereen heeft het altijd over shit nog 364 dagen..
Maar is er niemand die denkt van: Pfoe. was weer even leuk geweest, even 3 maandjes niet ?

Ik zit namelijk altijd met dat gevoel van half januari tot april.. Hoeft het allemaal echt niet meer voor mij. Is het namelijk leuk geweest, filmpjes al gekeken. Druk met school, tijd voor vrouwen. Lekker skieën/carnavallen (Ligt nog van de gezondheid van me moeder af.) Geen weer om te fietsen naar het Vuurwerkmekka. Geen shows, geen gepraat op school, geen gek gedoe met nieuwe producten.

Het is echt pas April dat ik weer ontwaak als het weer wordt om naar Mekka te fietsen..

Dit heb ik sinds vorig jaar dus ook.

Balen het is weer voorbij, nu de lange winter overleven en wachten tot de lente. Januari tot mei is echt de meest verotte periode in het jaar.

jammer, zo ff lekker kijken hoe het eruit ziet en ff opruimen. laat mij nu maar weer een paar maand zonder vuurwerk want ik ben moe en ik hoef ff niks meer :D

Back
Bovenaan