Eerste burgerinitiatief naar de Tweede Kamer

Christenunie is niet voor een verbod, maar wel voorstander van een koop-ontmoedingsbeleid door extra heffingen op consumentenvuurwerk.

Niet dat ik dat goedkeur, maar goed toch een duidelijk ander standpunt.

dan zouden wij eens over een oed aanmoedegingsbeleid gaan denken :devil:
oke mijn reactie slaat mischien nergens op maar van het woord ontnoedeginsbeleid wordt ik toch zo kriebelig :angry:

Laatst bewerkt:
Tegen de tijd dat dit voorstel besproken wordt heeft de petitie "Handen af van Vuurwerk" wellicht veel meer stemmen. Als daarnaast de tijd nog even gegeven is om de petitie bij de volgende vuurwerkverkooprond (2009/2010) onder de aandacht te brengen van alle dealers en kopers, kan het aantal hantekeningen van Bonte en Rietveld ruimschoots overtroffen worden.

Tegen de tijd dat dit voorstel besproken wordt heeft de petitie "Handen af van Vuurwerk" wellicht veel meer stemmen. Als daarnaast de tijd nog even gegeven is om de petitie bij de volgende vuurwerkverkooprond (2009/2010) onder de aandacht te brengen van alle dealers en kopers, kan het aantal hantekeningen van Bonte en Rietveld ruimschoots overtroffen worden.

En zo zal geschieden uuh geschieten.. :p

Ik heb gisteren ff een stukje gekeken van arno bonte en ineke van gen,ik schoot spontaan in de lach hahaha
Stond die daar met een sterretje in zijn handen en ik hoopte nog wel dat tie zijn jatten zou verbranden aan dat sterretje :D
Doe maar niet hahaha dan,gaat tie dat ook nog verbieden:angry:
Ineke van gent is wel terug houdend en durft niet veel te zeggen hahaha.
Iedereen staat dan lekker met het volgende oud en nieuw vuurwerk afsteken en arno bonte staat te shaken als een rietje met een sterretje in zijn achtertuin:D

http://www.nuvideo.nl/algemeen/23807/burgerinitiatief-tegen-particulier-vuurwerk.html

Laatst bewerkt:
je linkje werkt alleen niet :P
edit: 200e bericht :P
Ik heb gisteren ff een stukje gekeken van arno bonte en ineke van gen,ik schoot spontaan in de lach hahaha
Stond die daar met een sterretje in zijn handen en ik hoopte nog wel dat tie zijn jatten zou verbranden aan dat sterretje :D
Doe maar niet hahaha dan,gaat tie dat ook nog verbieden:angry:
Ineke van gent is wel terug houdend en durft niet veel te zeggen hahaha.
Iedereen staat dan lekker met het volgende oud en nieuw vuurwerk afsteken en arno bonte staat te shaken als een rietje met een sterretje in zijn achtertuin:D

http://www.nuvideo.nl/algemeen/23807...-vuurwerk.html

kijk hem eens glimlachen. En trots zijn op zijn burger initiatief. En kijk al die oude graftakken op de achtergrond met hun actie borden. Een zooitje trieste mensen bij elkaar. :bonk:

ik kots van die gast . kijkt die gast nou nooit eens in de spiegel naar wat voor ontploft
matras hij op zen hoofd hij heeft ?? zo ja dan zou ik ook bang voor vuurwerk worden als ik hem was . wat een zielige vertoning is dit zeg . ik vondt dat ene vrouwtje nog het verstandigste van het stel . ik voel een grote afgang aan komen
of een hele vijne gezelige jaarswisseling tegemoet ::devil::mad::mad:

hij zijn petitie tonen.... ik mijn rapport :devil::devil::devil::devil::devil:

:bye: bonte :rolleyes:

ik kots van die gast . kijkt die gast nou nooit eens in de spiegel naar wat voor ontploft
matras hij op zen hoofd hij heeft ?? zo ja dan zou ik ook bang voor vuurwerk worden als ik hem was . wat een zielige vertoning is dit zeg . ik vondt dat ene vrouwtje nog het verstandigste van het stel . ik voel een grote afgang aan komen
of een hele vijne gezelige jaarswisseling tegemoet ::devil::mad::mad:

forum.groenlinks.nl :P ik zou zeggen registeer je xD

ontopic: binnen groenlinks is er ook grote twijfel. Ik heb met enkele leden van groenlinks een babbeltje gemaakt en hun zijn er helemaal niet zeker van of dit wel de oplossing is. Wat natuurlijk logisch is want dat is het ook namelijk niet.

ik ga mij ook maar eens registeren op dat forum van hen:devil::devil::devil:

forum.groenlinks.nl :P ik zou zeggen registeer je xD

ontopic: binnen groenlinks is er ook grote twijfel. Ik heb met enkele leden van groenlinks een babbeltje gemaakt en hun zijn er helemaal niet zeker van of dit wel de oplossing is. Wat natuurlijk logisch is want dat is het ook namelijk niet.

kijk nou eens naar dat filmpje wat gepost was .
komt dat nou over tuigent over ???
dat riekt toch naar een afgang :devil:

kijk hem eens glimlachen. En trots zijn op zijn burger initiatief. En kijk al die oude graftakken op de achtergrond met hun actie borden. Een zooitje trieste mensen bij elkaar. :bonk:

Dat zijn waarschijnlijk alle members van zijn vroegere nerdclubje waar hij voorzitter van was,Werden op school zeker :bye:altijd als pispaal gebruikt en wil met deze actie gewoon de aandacht trekken die hij vroeger niet heeft gehad

Mocht het ooit nog tot een verbod komen, wat ik niet voorspel, dan denk ik wel dat we op de eerste vuurwerkloze oudejaarsavond de heren Bonte en Rietveld een bezoek aan huis moeten gaan brengen en een kado af gaan geven. Dat hebben ze dan wel verdiend niet? :p

Mocht het ooit nog tot een verbod komen, wat ik niet voorspel, dan denk ik wel dat we op de eerste vuurwerkloze oudejaarsavond de heren Bonte en Rietveld een bezoek aan huis moeten gaan brengen en een kado af gaan geven. Dat hebben ze dan wel verdiend niet? :p

daar zat ik ook al een hele tijd al aan te denken
maar waar halen we het kado vandaan en waar moeten we het bezorgen:devil::mad::mad:
weet jij al wat je hem geven wil:devil::devil:

Back
Bovenaan