eend mishandeld

Werd eerder deze week al een hond opgehangen in Spijkenisse, nu is er in Rotterdam-Beverwaard een eend het slachtoffer geworden van ernstige mishandeling. De snavel van de onfortuinlijke eend werd er afgeblazen doordat een groepje kwajongens het beest een rotje voerde.

De zwaargewonde eend werd bij Vogelklas Karel Schot in Rotterdam Zuid binnengebracht. Het is niet de eerste keer dat een eend slachtoffer is geworden van mishandeling in Beverwaard. Het is nog onbekend wie de daders zijn van deze mishandeling. Volgens de politie zouden ooggetuigen niet naar de politie durven te stappen.

http://images.fok.nl/upload/051118_27177_eend.jpg

hoop dat ik die gasten niet tegen kom anders sla ik ze echt de tyfus :angry:

*Edit door gerwin: Als iemand de foto wil zien klikt hij er maar op :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je zoiets doet ben je geestelijk zwaar dement ofzow direct een heropvoedings cursus geven :angry:

Zag het net op SBS Nieuws ofzo, maar dit kan toch echt niet meer. Hopelijk worden ze gepakt en sluiten ze ze voor lange tijd op, goede taakstraf en hoge boete!!! :frusty: :angry:

Dit is echt niet normaal man, zie dat beest, waarom doet iemand zoiets? Wanneer ik dit tegenkom dan ram ik zo iemand echt helemaal verrot, maakt niet uit hoe groot ie is! :angry:

Dit kan gewoon NIET! kan hier zoooo boos om woorden :angry:

Als je zulke dingen doe hoor je niet thuis op deze aardbodem!!! :frusty:

Stelletje IDIOOTEN !!! ze voelen zich nu vast heel stoer. :mad:

Laatst bewerkt:
Ik citeer even wat op AVP staat:

UPDATE om 22:11 uur door Arjan: Mocht je uit die omgeving komen en iets hebben gehoord hierover, of weet jij misschien wie achter deze zeer laffe daad zit, laat het ons dan snel weten. De tip die leidt tot de aanhouding van de daders die dit hebben gedaan ontvangt een vuurwerkpakket! Mail naar [email protected] voor de tip.

Dus melden die shit!

Back
Bovenaan