Een we hebben weer een poll.....zucht.

Ik wordt er een beetje moe van........ Ze komen weer onder Elke steen vandaan rond deze tijd.
Zwarte Piet, vuurwerk. Zucht.....…...........

Zijn er geen belangrijkere zaken in Nederland? Dat lijkt me wel, laten we ons daarop focussen. Op dingen die er daadwerkelijk toe doen.
Door alleen maar dingen te willen verbieden wordt de sfeer steeds bedrukter.

Je zou er bijna om gaan lachen maar dat doe ik eerlijk gezegd toch maar niet maar dat ze zouden komen daar kon je gif op innemen want geef deze personen één vinger .........
Misselijk makende personen zijn het die wederom met behulp van de media hun zin zullen proberen door te drijven, hebben deze mensen geen hobby of iets andrs te doen dan alleen maar onrust lopen te zaaien ?

Vooral een totaalverbod invoeren,gaan we massaal weer naar belgie of naar duitsland.

Nou dat ga ik dus, dit jaar voor het eerst het budget is daar voor vrij gemaakt 1000,- ik ben het gezeik meer dan zat en ik zet mijn woorden om naar daden.
Tuurlijk gaat de gewone bestelling bij de Rijswijkse vuurwerkhal voor de zaak gewoon door dat is ook zo'n bedrag. Kleine spullen wat ongeveer 250,- is gaat niet meer besteld worden.
Mooiste kerstkaart die ik kreeg verleden jaar fam is verhuisd naar Duitsland paar kilometer over de grens.

Waar hebben wij het toch hier in Godsnaam over?? We mogen slechts 1x per jaar vuurwerk afsteken, nu ook nog maar 8 uur lang i.p.v. 16 uur. Anders landen lachen ons gewoon vierkant uit met onze regeltjes en dan ook nog eens die mensen dat een ander hun vertier nog niet eens gunt. Kotsmisselijk wordt ik hier van. Bah!!!

ik vind het niet erg dat die babypijlen uit de handel gaan....grafdingen zijn het.
paar jaar geleden ook zon ding in mijn gezicht gehad(kwam vanuit het niets) en blij dat ik een bril draag.....
voor de rest natuurlijk bullshit om het helemaal af te schaffen en gaat ook nooit gebeuren, er zijn zoveel regels voor 2017 ingesteld dat nederland wel mee moet blijven doen anders word dit land een oorlogsgebied rond de jaarwisseling en dat willen zelfs de GroenLinks aanhangers niet:devil:

141% wil verbod
244% willen geen verbod

maarja, wat kan je nou uiteindelijk met de uitslagen, zoveelste nieuws site die dit doet:bonk:

Ze zouden eigenlijk eens een poll moeten hebben die door iedereen gebruikt wordt.
Dit is volgens mij poll 100 zo veel die ik onderteken, ze moeten vanuit het kabinet 1 poll maken waar heel het land op kan stemmen.
Laat dan de uitslag maar doorslag gevend zijn. Ben er van overtuigd dat wij het dan gaan winnen, want wie ik ook ken of spreek, iedereen vind een verbod belachelijk.

Een bindend referendum dus. Ik ben voor! Zijn we van alle decemberdiscussies af en kunnen we eindelijk weer genieten van onze tradities zonder gezeur.

Pfff idd weer zo n kloe poll. Heb net gestemd en we zijn nog in een aardige grote meerderheid:wink:maar wat een gezeik toch weer t kon weer niet uitblijven... Hebben ze nu echt niets anders te doen. Zag vanavon die Bonte ook weer wat een gore eikel is dat toch ook verschrikkelijk ik erger me dood aan die vent, oud en nieuw komt weer in zicht en dan bij de eerste beste gelegenheid dat t weer om vuurwerk gaat dan verschijnt die eikel ook weer op tv. T is net zo n vieze rat die elke x weer opduikt.. Misselijk mannetje bah bah:mad::frusty:

T is maar een provincie in Nederland, 1 website van die provincie, een van de minst bevolkte als goed is van Nederland. Dus zelfs als we zouden verliezen zou t niet veel uitmaken, maar toch wel balen zijn. Alleen die reacties, URG, wat een zeikerds leven er toch in dit land zeg.

T is maar een provincie in Nederland, 1 website van die provincie, een van de minst bevolkte als goed is van Nederland. Dus zelfs als we zouden verliezen zou t niet veel uitmaken, maar toch wel balen zijn. Alleen die reacties, URG, wat een zeikerds leven er toch in dit land zeg.

Nie spottn met Drenthe he! Haha

Vooral een totaalverbod invoeren,gaan we massaal weer naar belgie of naar duitsland.

Dat is natuurlijk ook totale onzin want als er een verbod zou komen schreeuwen we eerst allemaal moord en brand en dat we er ons niet aan gaan houden maar als puntje bij paaltje komt dan zijn er maar een paar personen die zich er niet aan gaan houden. Let wel dat de pak kans veel groter is als er een verbod zou zijn aangezien dan elke knal veel meer opvalt dan nu. Kijk maar naar het rookverbod, tuurlijk wordt er op bepaalde plekken nog illegaal gerookt maar de meerderheid houd zich er aan en zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen.

Je zou er bijna om gaan lachen maar dat doe ik eerlijk gezegd toch maar niet maar dat ze zouden komen daar kon je gif op innemen want geef deze personen één vinger .........
Misselijk makende personen zijn het die wederom met behulp van de media hun zin zullen proberen door te drijven, hebben deze mensen geen hobby of iets andrs te doen dan alleen maar onrust lopen te zaaien ?

dit gezanik begint bij mij de grootste post van overlast vormen .
sterker nog dat is het al .
je word er kostberoerd van .
maar goed het is weer voormekaar hoor ik heb mijn stem weer uitgebracht

Back
Bovenaan