Een vuurwerkshow kopen vanuit je luiestoel

RedBaron

Pyroworld
Wie kent het niet.. TV Shopping, Home Shopping, telewinkelen.. kortgezegd: produkten kopen die via de Televisie worden aangeboden zoals bijvoorbeeld via Tell Sell.

Zo kun je er de meest idioote en nutteloze produkten kopen. wordt je van ieder afslankprodukt nog slanker.. Maar goed, In Frankrijk kennen ze dit dus ook.. echter.. In Frankrijk zijn ze dus al zó ver dat je nu ook een Vuurwerkshow via zo een Tellsell achtig bedrijf kunt kopen.

Niemand minder dan Jaques Couterier Vuurwerker, en eigenaar van het gelijknamige vuurwerkbedrijf prijsde zn waar aan op TV.

Het hele verkoop praatje is *HIER*

Je kunt veel van de fransen zeggen. Maar ze zijn op dit vlak, het vuurwerk vlak dus. Een stuk verder dan ons hahaha. De Dag dat ik een vuurwerkshow kan bestellen via TellSell zal denk ik wel nooit komen hahaha

Haha, hij is zeker fijn (op die taal na dan...). Leuk om te zien dat dit gewoon op tv kan worden uitgezonden joh, wellicht een ideetje voor de importeurs in Nederland in december? :rolleyes:

Whahaha wat een grap zeg zie het al voor me zo een verkoopventje van homeshopping die vuurwerk probeert aan te prijzen xD
Ik hoor de termen nitraatbommen en de filmpjes van 48 inchers bi een 19schots pot al langskomen xD
:bye:

Geweldig.:cool:
Je kunt een vuurwerkshow kopen, praten ze over 2000-3000 euro en laten ze je professionele shows zien. Net alsof je zoiets zou kunnen kopen.
Zoiets is bij ons pas mogelijk als je elke dag vuurwerk zou mogen afsteken, zoals in frankrijk.
:bye:

Haha wat leuk om dit te lezen. Zie je het al voor je.
Ja euh doe mij maar 10 blinkers, 30 candels paar salute's enz enz.
Dat zal hier nooit komen.

Back
Bovenaan