een stelling, IEDEREEN stemmen!

Ja maar ik had het daar niet over..

Ik had net deze poll nog even gevonden en daar lopen we achter dus post ik het hier ook maar even zodat je hier ook kan stemmen.
Ik had het dus over deze http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/article3036064.ece
dus ik heb in de eerste post van mij een foutje gemaakt je moet op allebei 'eens'
stemmen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/article3036064.ece
in deze verliezen we namelijk;)

Of moet ik voor deze poll een heel nieuw topic starten?
FIjn dat je het ff toegeeft en blijf gewoon in topic hoor!

Ja,het kwam omdat ik op meerdere forums de 2 linkjes poste.
Dus ik had per ongeluk de verkeerde gepost en had het niet in de gaten sorry hiervoor!

Ik denk persoonlijk niet dat dit zover gaat komen zoals de belgische handel stoppen, dit is puur winst voor ze en China het zelfde.

we kunnen nog een paar uur stemmen mensen.
en het staat er nu goed voor :)

De Stelling
Beperken van het afsteken van vuurwerk is je reinste betutteling

eens
oneens

eens
66%
oneens
34%

aantal stemmen: 508

lol oerendhard je had ook gepost op AVp he?:p

We kunnen gewoon stemmen op allebei
misschien dat de andere ook nog op eens verandert

BN de Stem, ook bekend als Sensatiekrant van het zuiden.
Laat ze lekker stemmen omtrent het onzinnige carnvalsgedrag. Dan is iedereen tegen afschaffing van carnaval oid.

Hmm ik ben te laat thuis van het werk om nog even 200x te kunnen stemmen, maar heeft iemand enig idee wat de uitslag is geweest?
En in hoeverre dit effect heeft?
:bye:

En ook daar staan we nu voor 52% eens 48% oneens. Even doorstemmen zodat we de uitlag uit kunnen breiden naar een definitieve winst

Ik weet niet hoor of dit stemmen op internet wel zin heeft, want ken je door te stemmen het verbod negeren?
Wij als burger hebben het recht toch om te stemmen ik bedoel niet op het internet want internet heeft volgens mij weinig maar dan ook geen nut ik bedoel is er niet iets van direct naar de verbieder? Uh de media halen ofzo? Of iets dergelijks.
Maar hoezo kan er iets verboden worden wat ten eerste een traditie is en ten 2de een goed opleverend geldbedrag voor de regering.. Ik vind zo'n verbod maar kinderachtig en niks opleverend want als we allemaal gaan demonstreren dus ik bedoel op oudjaarsdag de hele tijd lopen knallen wat willen ze doen.. de politie roepen? Nou mij houden ze niet tegen want het vuurwerkbloed zit in me en ik hoop dat ook een hele hoop andere freaks zich niks van zo'n zielig verbod aan trekken..

Ik weet niet hoor of dit stemmen op internet wel zin heeft, want ken je door te stemmen het verbod negeren?
Wij als burger hebben het recht toch om te stemmen ik bedoel niet op het internet want internet heeft volgens mij weinig maar dan ook geen nut ik bedoel is er niet iets van direct naar de verbieder? Uh de media halen ofzo? Of iets dergelijks.
Maar hoezo kan er iets verboden worden wat ten eerste een traditie is en ten 2de een goed opleverend geldbedrag voor de regering.. Ik vind zo'n verbod maar kinderachtig en niks opleverend want als we allemaal gaan demonstreren dus ik bedoel op oudjaarsdag de hele tijd lopen knallen wat willen ze doen.. de politie roepen? Nou mij houden ze niet tegen want het vuurwerkbloed zit in me en ik hoop dat ook een hele hoop andere freaks zich niks van zo'n zielig verbod aan trekken..

Heel veel mensen lezen dit... dus wellicht kunnen we daarmee wel onze mening eens voor een keertje kwijt. Daar gaat het om....

Back
Bovenaan