Edition One @Red Salute

Koala

VWC lid
Artikelnummer: E001
Artikelnaam: Edition One @Red Salute
Bruto Gewicht: 8 kg
Netto Kruitgewicht: 950 gram
Aantal Schoten: 86 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20-25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,95

294492381_7870182859722129_4319321459055441347_n.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel gaaf dat deze horizontaal schiet. :wink: :p

Eerste effect-combi vind ik wel erg dik trouwens. De rest kan mij op video nog niet echt bekoren.

Ik vind hem geweldig tot de crackling erbij komt. Dat maakt echt afbreuk aan deze bak, zonde :sad:

Mijn enthousiasme omtrent deze serie is iets afgenomen toen ik hoorde dat 't 20 en 25mm betreft. Dan wordt 't in de diverse acties (80-100 euro de box) toch wel te gortig.

Vind deze edition boxen wel leuk. hopelijk is de prijs ook een beetje te doen. beetje tegen hanger van de special serie?

Ziet er zo op film helemaal niet verkeerd uit! Lekker moordend tempo en die crackling zal het in de straat wel prima doen.

Mijn enthousiasme omtrent deze serie is iets afgenomen toen ik hoorde dat 't 20 en 25mm betreft. Dan wordt 't in de diverse acties (80-100 euro de box) toch wel te gortig.

Met het idee wat er uit Strong Celebration kwam kan dit best een interessante box zijn! Met de wetenschap dat bijna alles duurder is geworden.

Met het idee wat er uit Strong Celebration kwam kan dit best een interessante box zijn! Met de wetenschap dat bijna alles duurder is geworden.

Duurder wel, maar vorig jaar kocht je 144 shots 25 mm voor freakprijs 60-70 euro.
Dan is 119 adviesprijs met misschien 80-90 freakprijs met bijna de helft aan schoten toch wel een te forse prijsstijging imo.

Back
Bovenaan