Edition Four @Crack Salute

2 dagen geleden deze live gezien tijdens een vuurwerkshowtje in de stad.
helaas niet kunnen filmen. deze doos is echt heerlijk in de straat!!
persoonlijk vind ik deze nog beter in prijs/kwaliteit dan de special boxen.

enorm grote spreiding heeft deze! :handsup:

Leuk project ingedachten;

Avalanche Thunder > Quick Charger > Edition Four @Crack Salute

Twijfel nog om de cairo crackling er tussen te zetten.

Mijn finale wordt 2x Edition Four @Crack Salute! Ben erg benieuwd viel me wel op dat deze box in een kooi wordt geleverd niet verwacht

Ik weet niet waarom maar ik vond hem eigenlijk niet zo bijzonder. Spreiding/burst van cake 1 en 2 was nauwelijks groter dan de 20mm crackling waaier die ik ervoor had gezet en de 20mm cake aan het eind had gewoon veel zachtere burst dan die 20mm crackling waaier (turn on the heat)

Begint op 0:20. Ik vond de 25mm nauwelijks beter dan de 20mm schoten van Turn on the heat, en de 20mm schoten waren al helemaal slap (En cairo blies hem natuurlijk helemaal weg) Beetje een flopper voor mij eigenlijk.

Leuke box, tempo zit er goed in. Zou hem wel bij het reservelont aansteken, laatste cake heeft duidelijk minder burst door de 20mm.

Heb er van genoten maar zou hem niet nog een keer nemen. Vaak heb je voor een tientje meer de special #1 welke toch een stuk bruter is.

Vond dit wel een leuke serie. Hoog tempo en de burst is prima. ik had ze als vervanger gehad, zou ze niet snel weer nemen denk ik. Voor het geld zijn er gewoon betere producten te krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan