Eclipse of Roar *NIEUW 2025*

Ik snap die eerste cake niet.

Of de tweede, 't is maar net hoe je het bekijkt.

Ik bedoel; íets meer een oplopende structuur dan de eerste cake tergend langzaam en dan opeens drie salvo's. Doe dan gewoon meteen 4 salvo's (niemand koopt dit als enige box om rustig te genieten) of doe de 2e cake in salvo's en laatste 2 at once zodat er meer een verloop in zit en het ook standalone als blinkbak aangeschaft kan ipv enkel als finalebak.

Maar dat gezegd lijkt de spreiding nog steeds niet geweldig, ondanks dat de hangtime van de blink best ok zijn. Raar, want je denkt dan een at once knalbak met wat blink te hebben maar wrs kan dat qua DB niet eens en dan had je bredere spreiding gehad, huh 🤪 gevalletje net niet

Ik ga denk ik even overleggen voor een ander mooi blokje. Had al twijfel bij het bestellen. Heb voor dat geld denk ik toch liever wat met iets grotere uitwerkingen. Ben bang dat het anders een beetje een anticlimax wordt.

Officieel staat er 25mm maar na het zien van diverse filmpjes is het voor mijn gevoel Max 20mm..

Ik heb er 1 besteld maar ik ben op 1 of andere manier toch minder enthousiast dan toen ik het eerste productie filmpje zag

Voor de prijs wel aantrekkelijk en lang over getwijfeld maar uiteindelijk niet besteld.
De boeketspreiding vond ik tegenvallen, gezien het blinkers zijn en veel schoten in de lucht. Je verwacht dan toch iets mega, maar dat zie ik niet terug.

Vind de hangtime van de blinkers ook niet bijzonder evenals de spreiding, dat moet beter kunnen met 25mm….. maargoed ik haal dan ook net het laatste stukje Adelfiaans druivenstruik tussen mn tanden vandaan.

Matig op het laatste filmpje...mist gewoon power waardoor de spreiding beperkt blijft. Zeker in vergelijking met andere 25mm bakken. Zonde. Maar goed, voor 70,- dan wellicht nog geen ramp. Gaat in meervoud, dus zal wel goed komen. Als je er 100 euro voor neer moet leggen, niet eens het overwegen waard imho.

Back
Bovenaan