echte productie riakeo shorts tov eerdere artikel filmpjes ???

• Topic starter Topic starter Gast 24030
  • Startdatum Startdatum
Gast 24030 zei:
,dus je ziet hier geen verschil in ? qua tijdsduur en tempo ,berichten kruiste elkaar net zie ik hahaha
Zoals ik al zei; ja ziet er versneld uit. Verder prima bak. Heb weleens tegenvallende bakken gehad maar dit is daar zeker geen voorbeeld van zo te zien. Succes ermee 🙋🏼‍♀️

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjah, uiteraard is deze versneld.. dat ligt er dik bovenop.. dan issie niet te vergelijken idd.. effecten e.d. komen goed overeen. Prima bak zo te zien.

ligt blijkbaar aan de afspeel snelheid

Denk dat het eerlijker en transparanter zal zijn als we het voortaan gewoon Riakeo/Lesli noemen. Het Riakeo wat we kende van hetgeen buiten Nederland zal niet hetgeen zijn wat mensen verwachten en krijgen wanneer ze hier hun bestelling zullen doen. Er zit een duidelijk hand in van de bovengenoemde partij waar vele van ons niet perse meer fan van zijn.

De mic die ze gebruiken is in ieder geval niet zo heuuul best 😁 denk van de buren (TEMU) geleend.
Filmpjes zien er niet verkeerd uit toch. Effecten blijven best lang hangen ondanks de lichte versnelling 🤪

Gast 24030 zei:
check de riakeo site shorts en alle eerdere op elke site ,ben niet zo digi ingesteld nl ,
,
hopelijk is het gelukt bij deze
Die bovenste lijkt versneld af te spelen.

Edit: sorry, al vaak benoemd zie ik.. Maar idd toch gewoon nog een prima doos?

Gelukkig is de topic weer heropend na korte tijd gesloten te zijn door de moderator, op de vraag waarom heb ik eerlijk gezegd geen bevredigend antwoord gekregen maar dit terzijde, klaarblijkelijk zijn de riakeo shorts die ik gezien en benoemd hebt alle op een versnelde manier afgespeeld waardoor je uiteraard een compleet ander beeld krijgt vd mogelijke werkelijkheid, heb zelf riakeo besteld en hoop op het beste, en mocht er inmenging zijn van leveranciers of importeurs op dit forum vindt ik dit op zich geen enkel probleem mits het maar transparant blijft, de importeur heeft uiteindelijk de beste en laatste informatie over een product én eerlijk heid duurt het langst
😉👍

die shorts is versneld omdat Youtube shorts max 1 min mogen duren, dus zodoende hebben ze dat gedaan om het als een short te kunnen uploaden gezien de duur van het filmpje nu 0:59 is.
Had ik iid zelf ook al aangegeven en begrepen,had in deze wat beter moeten kijken en minder snel moeten oordelen, 🫣en hoop dat de kwaliteit is wat ik er van hoop én verwacht 😉👍

Back
Bovenaan