echte productie riakeo shorts tov eerdere artikel filmpjes ???

• Topic starter Topic starter Gast 24030
  • Startdatum Startdatum
G

Gast 24030

Guest
Zie op de eigen riakeo site (shorts)nu de laatste dagen allerlei filmpjes verschijnen van (volgens mij) de echte productie /batch leveringen die hier voor lesli naar nederland gaan komen (hopelijk op tijd ) alleen zie ik toch echt veel afwijking tov alle eerdere product filmpjes die we allemaal krijgen voorgeschoteld bij de leveranciers die riakeo in het assortiment hebben

Er zit naar mijn idee veel verschil in tempo's en duur vd compounds ,en eerlijk gezegd als dit verschil er straks echt in de straat gaat uitzien is dat wel een afknapper ??

Hoor graag meningen en wellicht interne kennis ,ziet er gewoon niet meer uit voor het bedrag van vuurwerk naar mijn idee nl.

marvellous .qua tempo en duidelijk qua tijdsduur , 75 sec aangegeven en duurt nog geen 50 sec volgens mij ,maar het beeld geeft het wel aan

ps heb de rest vd boxen nog niet langs de lat gelegd maar deze viel wel heel erg op (als eerste) maar elke video op hun site valt tov de "productie voor verkoop "erg tegen

Plaats beide films hier eens?
check de riakeo site shorts en alle eerdere op elke site ,ben niet zo digi ingesteld nl ,
,
hopelijk is het gelukt bij deze

Laatst bewerkt door een moderator:
Shorts is ook gewoon irri functie op yt. De producten op de 2 filmpjes zijn wel identiek, mooi te zien hoe Riakeo het in de straat waarmaakt.

Waar zou het probleem moeten zitten? Ik zie het niet
zie het net geplaatste riakeo short video zelf , zie nu van allerlei verschillende video's verschijnen maar ik richt me puur op de door riakeo zelf geplaatste filmpje en daar zit toch echt wel degelijk verschil in toch ???

Gast 24030 zei:
klopt maar mijn "shorts "filmpje ziet er toch weer heel anders uit ???? vreemd
Ik vind het juist best echt top eigenlijk sorry 💁‍♀️

ps bedenk me nu net kan het zijn dat het laatste filmpje van riakeo zelf de short ,versneld is afgespeeld ?? dat daar mijn verwarring mogelijk ligt ? het eerste schot begint op 13/14 seconden en voor de minuut is die nl al afgelopen ??

en alle riakeo productie filmpjes die jullie toevoegen hier hebben /beginnen met een hf (product) nummer de mijne met het lesli 06464 nr , reden ?? ( bij het riakeo filmpje )

Het ziet er idd wel wat versneld uit vooral zichtbaar bij het aansteken van de bak. Maar hij doet het lekker iig

Back
Bovenaan