Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het wat ver gaan om EVO de schuld te geven van je eigen onnozelheid (of die van je maatje in dit geval) om zo'n ding om te stoten. Je kunt er ook zelf voor kiezen om ze vast te zetten, zijn mogelijkheiden genoeg genoemd in dit topic. Dit geldt niet alleen voor dit product overigens, ook voor potten etc
Lekker makkelijk joh om het aan de kopende klant over te laten hoor. Alsof ze dit ding testen met een versteviging hier in Nederland. Dat denk ik ook niet en hoeveel kopende mensen verwachten dat ze het moeten vastzetten dan.
Dit had gewoon goed moeten zijn. Los van dat mijn maatje hem vast had kunnen zetten. Punt voor Evolution om aan te passen en ik hoop maar dat ze niet teveel klachten krijgen hierover dat het mis is gegaan.
Ik had twee pakken besteld. Deze hebben oudejaarsavond niet gehaald. Wat een grandioze boeketten zeg. Onbeschoft harde lift, super dof geluid! En daarna.. Wauw! Bij elke schot was het weer raak. Adembenemend! Mooier werd het niet.
Deze waren zo belachelijk dik.. dat harde doffe geluid waarmee de bombette omhoog geschoten wordt is onbeschrijfelijk. En daarna de dikke burst met het gigantische en prachtige boeket. Hier komt minimaal een karton van dit jaar!
Deze waren zo belachelijk dik.. dat harde doffe geluid waarmee de bombette omhoog geschoten wordt is onbeschrijfelijk. En daarna de dikke burst met het gigantische en prachtige boeket. Hier komt minimaal een karton van dit jaar!
Weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar wat is de kartoninhoud van deze? Aantal pakken bedoel ik dan he.
Dat word flink veel produceren voor evolution! Doe mij ook maar een kartonneke namelijk