Eccentric shots

Ik vind het wat ver gaan om EVO de schuld te geven van je eigen onnozelheid (of die van je maatje in dit geval) om zo'n ding om te stoten. Je kunt er ook zelf voor kiezen om ze vast te zetten, zijn mogelijkheiden genoeg genoemd in dit topic. Dit geldt niet alleen voor dit product overigens, ook voor potten etc

Lekker makkelijk joh om het aan de kopende klant over te laten hoor. Alsof ze dit ding testen met een versteviging hier in Nederland. Dat denk ik ook niet en hoeveel kopende mensen verwachten dat ze het moeten vastzetten dan.
Dit had gewoon goed moeten zijn. Los van dat mijn maatje hem vast had kunnen zetten. Punt voor Evolution om aan te passen en ik hoop maar dat ze niet teveel klachten krijgen hierover dat het mis is gegaan.

Lekker makkelijk joh om het aan de kopende klant over te laten hoor. Alsof ze dit ding testen met een versteviging hier in Nederland. Dat denk ik ook niet en hoeveel kopende mensen verwachten dat ze het moeten vastzetten dan.
Dit had gewoon goed moeten zijn. Los van dat mijn maatje hem vast had kunnen zetten. Punt voor Evolution om aan te passen en ik hoop maar dat ze niet teveel klachten krijgen hierover dat het mis is gegaan.

Tja een vuurpijl staat ook niet op zichzelf en zo zie ik dat ook met deze dingen. Gewoon zelf vastzetten net zoals je een vuurpijlstandaard voor een vuurpijl moet gebruiken.

Ik had ze vastgemaakt aan mijn pijlenrek (schraaf) met daaraan vast telkens 2 showtails maar durfde het toch niet aan om ze van daaruit af te schieten (bang dat de schraaf om zou gaan) ndat ik de eerste in een kratje had afgestoken (thanks voor de tip). Daarna alles los geknipt en ze los in het kratje geschoten (showtails hadden trouwens ook een behoorlijke plof bij de lancering).

Ik heb er van 6 samen met Return of the Phoenix een waaier van gemaakt:

4. Waaier.jpg

Ze zaten in mijn finale. Helaas schoot ik de eerste rij iets te vroeg. Ik had niet door dat de trage 2018 variant van Colorful City nog niet klaar was. Dus na de eerste rij heb ik even gewacht tot die klaar was. Na de waaier volgt nog 10x Happy Thunder Q met Return of the Phoenix (all at once).
In filmpje vanaf 16:11
https://youtu.be/sC0WJWEr3wc?t=971

Ik had twee pakken besteld. Deze hebben oudejaarsavond niet gehaald. Wat een grandioze boeketten zeg. Onbeschoft harde lift, super dof geluid! En daarna.. Wauw! Bij elke schot was het weer raak. Adembenemend! Mooier werd het niet.

Ik had twee pakken besteld. Deze hebben oudejaarsavond niet gehaald. Wat een grandioze boeketten zeg. Onbeschoft harde lift, super dof geluid! En daarna.. Wauw! Bij elke schot was het weer raak. Adembenemend! Mooier werd het niet.

Mooier werd het wel. Op 31 december heb ik nog rondgebeld naar de enige twee Evolution Fireworks verkooppunten in de provincie. De zoekopdracht naar deze parels leek mij onhaalbaar in de middag van 31 december maar toch heb ik deze nog weten te bemachtigen. 6 pakken heb ik erbij kunnen halen net een uur voor sluitingstijd. Ik heb nog 4 pakken hier van liggen.

Deze waren zo belachelijk dik.. dat harde doffe geluid waarmee de bombette omhoog geschoten wordt is onbeschrijfelijk. En daarna de dikke burst met het gigantische en prachtige boeket. Hier komt minimaal een karton van dit jaar!

Deze waren zo belachelijk dik.. dat harde doffe geluid waarmee de bombette omhoog geschoten wordt is onbeschrijfelijk. En daarna de dikke burst met het gigantische en prachtige boeket. Hier komt minimaal een karton van dit jaar!

Helemaal mee eens ook karton voor mij absoluut wat een kraker deze...

Die doffe lancering inderdaad, wauw! Ik stak er met oud een nieuw 1tje af, toevallig stond dr een groep jongeren van rond de 16 jaar oud. Die vroegen meteen van wow das een dikke shell of niet?! Dus ik zeg neehoor, dit is gewoon nederlands vuurwerk kijk maar. Je had die koppies moeten zien, ze geloofden maar niet dat dit legaal vuurwerk was haha!

Weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar wat is de kartoninhoud van deze? Aantal pakken bedoel ik dan he.

Weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar wat is de kartoninhoud van deze? Aantal pakken bedoel ik dan he.

Zie op de onderstaande foto. Op de laatste dag van het jaar nog een doos van opgehaald. Gelukkig had ik de gedachte die jullie nu hebben op die dag al en heb ik een doos kunnen scoren! Afgelopen jaarwisseling uiteindelijk 10 maal de Eccentric Shots af mogen steken en nog 4 pakken over.

jIXLeHBn.jpg

gu2ziiTc.jpg

Back
Bovenaan