Earthquake

Haha maar in alle filmpjes die ik van jou heb gezien, gaan die gasten (of jij?:P) zo tekeer! Maar ziet er inderdaad goed uit, misschien dat ik hem dit jaar ook nog even mee neem: gewoon lekker hard geweld, het hoeft niet altijd een schoonheidsprijs te krijgen!

Hahahaha! Ik ben een van die gasten! Volwassen, echter die dagen beleef ik als een opgewonden klein kind!

Even een nieuwe foto,
00000023.JPG

Bron: Isandra

Dit blijft een topper! Heerlijk die verschillende soorten effecten met veel kleur in een cake. Was blij dat ik deze weer had. Hij duurt lekker lang waardoor ik hier echt van kon genieten en dan de finale is echt gewoon super! Volgend jaar zeker weer.

De Earthquake had ik dit jaar in mijn finale geplaatst en dat werkte prima door de kleuren en afwisseling.
Deze had nog wel het oude label dus was het volgens mij gewoon de oude versie en geen 2011 (ik plaats later anders nog wel even een foto).
In ieder geval weer op mijn lijstje voor dit jaar!

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant blijft dit een geweldig pot, maar aan de andere kant was ik wel een beetje teleurgesteld. In mijn versie van vorig jaar, en zoals je kon zien in meerdere filmpjes van vorig jaar, werden de effecten van deze pot als een gek eruit gepompt. Dit jaar schoot deze cake de effecten één voor één eruit, in een vrij langzaam tempo, vergeleken met vorig jaar.

Mooi een hele geruststelling deze vind ik zeker die €37,95 wel waard. Op de film ziet hij er weer als vanouds uit. Heerlijke kleuren in deze cake in een rustig tempo geschoten. Toch nog iets positiefs :).

Blijft een prachtige cake ondanks dat de boeket grote tegenvalt maken de kleuren en de verschijdenheid van de boeketten het helemaal goed.

(HD)

Back
Bovenaan