Earthquake

Ruben

VWC lid
earthquake.jpg

Artikelnummer: 53
Artikelnaam: Earthquake
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: red glitter & blue, red & spinning chrys., yellow blue & crackling, green & spinning chrys., purple & spinning chrys., blue & spinning chrys., red & white glitter, color & silver chrys.

Richtprijs: 47,50

Film: Earthquake

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Gegroet,
Di Resta :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
mooie cake met als effect : heerlijke blinkers afgewisseld met 'n vage nieuwe vorm van fish , en als finale rood met groene peony's to crackling . en met de prijs zit het ook wel goed vind ik , maar toch twijfel ik of ik hem neem , maar dat komt omdat m'n budget nu op 460 euro staat en dat gaat maar net voor 'n 14 jarige :bonk: .

Edit : Ik zie net dat dit een omlabeling van de starlight van full loaded is .

Laatst bewerkt:
zeker een leuk blokje!de fish effecten zijn meer in de form van falling leaves:P maar dat mag de pret niet drukken, het is een leuk blok :D toppie
groetjes

Een leuke batterij. Helaas niet veel goede en speciale effecten tegengekomen. Het Falling Leave's effect is inderdaad wat veranderd in vallende visjes, op zicht ook heel grappig om te zien. De andere effecten, mwah ben er niet groot fan van. De eerste salvo blinkereffecten komt goed tot zijn recht maar verder valt mij op dat niet alle effecten mooi afgewerkt zijn, vooral de finalesalvo met Crackling.

Bij nader inzien vind ik 'm geweldig. Eén van de opvallendste 500grammers (of in de buurt daarvan) die Profi heeft. Bijzondere 'falling fishes', mooie boeketten...ja, ik vind 'm goed. De prijs is voor een 500grammer van dit kaliber uitstekend.

De effectomschrijving is aan de beginpost toegevoegd
De film van het product afkomstig van de website van Katan is toegevoegd

Zeer binnenkort zal ook de film van de demo van 6 september 2008 worden toegevoegd

Jelly Fish op de kermis Tilburg

Jelly Fish op de kermis Tilburg

Ik heb net gehoord op FPM dat dit effect Jelly Fish (kwalletjes) heet.
Deze werd in Tilburg geschoten ter afsluiting van de kermis.
Van deze cake wil ik er 2 hebben, omdat dit zo'n speciaal effect is.
Prachtig.

alleen de zachte burst is jammer....

Back
Bovenaan