[Dynasty] Sun Warrior [Vuurpijl Ass.]

PyroDC

VWC lid
Foto-4OAQO7CX.jpg

Foto-HPPF6IVF.jpg

Artikelnr: 261
Naam: Sun Warrior Rocket
Effekt: Knalpijlenpakket heftige Bursts. 12 stuks.

O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
ja gelijk afgestoken toen ik ze de 29e had en de 30e nog een paar gehaald.
goede fluit geven ze en een erg harde knal

Erg leuke pijlen. Maar zijn deze een beetje te vergelijken met de Silver Thunder pijlen van GBV ? Deze lijken mij wat groter en hoger gaan etc.

:bye:

Zien er goed uit die pijlen. Ik vraag me af waarom er eigenlijk geen babypijlen met flashknal meer zijn als deze wel mogen, weet iemand daar misschien het antwoord op?

Érg fijne pijlen, helaas vrij duur, maar ze komen wel weer bij mij in de collectie.

Zien er goed uit die pijlen. Ik vraag me af waarom er eigenlijk geen babypijlen met flashknal meer zijn als deze wel mogen, weet iemand daar misschien het antwoord op?

Babypijlen met flashknal zijn er nog gewoon hoor :wink:.

Érg fijne pijlen, helaas vrij duur, maar ze komen wel weer bij mij in de collectie.

Babypijlen met flashknal zijn er nog gewoon hoor :wink:.

Nee hoor, geen flashknal volgens mij....

En duur, tja het is maar wat je er voor wilt uitgeven. Ze zijn 12 voor 10 euro bij mij:D

Bij Valk Vuurwerk waren ze 4,50 per pakje van 12 :p Vind ze persoonlijk beter gillen dan de Cruise Rockets.

Nog een filmpje van mijn kant:

goede pijlen ik had ze vorig jaar gekocht toen er geen shocks meer te koop waren....was er erg tevreden over, ze zijn misschien wat duur maar ze zijn zeker goed:)

Ik vond ze redelijk, meer niet. Voor een keertje waren ze wel leuk. De fluit was erg kort, maar de knal wel lekker, ongeveer als een slechte nitraat. Voor die euro die je ongeveer betaald per pijltje niet echt een aanrader en ik hoef ze volgend jaar ook niet weer.

Euro per pijl?! Ik ongeveer 50 cent! Vond 'm goed knallen en goed lang fluiten. Ivm de Silver Thunder/Tolle Lola van GBV een hardere knal en langere fluit, maar die van GBV krijst weer meer dan dat ie fluit. Ik vond de Sun Warriors hartstikke leuk en voor €6,95 per pak van 12 zeker het geld waard.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan