[Dynasty] Sun Warrior [Vuurpijl Ass.]

Kan iemand mij vertellen hoe lang de stokken zijn van de Sun warrior pijlen? dus de lengte, dit ivm het maken van een pijlenrek :)

Of kan iemand mij advies geven over de meest geschikte lengte die ik kan aanhouden voor de buisjes waar de pijlen ingaan?

Heeft iemand deze pijlen nog geschoten en zo ja wat vonden jullie er van, ik vond ze op het filmpje al goed overkomen alsof ik de CR van twee , drie jaar geleden opnieuw voorbij zag komen.

1 stuk geschoten. Kwalitatief het beste van de fluitpijlen ja. Fluitpijlen komen er wat mij betreft niet meer in. Te veel gezeik met die dingen gehad. Einde verhaal. Geen zin in ongelukken en de kwaliteit is veelal om te janken. Uitzondering kán de Sun Warrior zijn mits goedkoop, maar die kans schat ik erg klein in. Of Brullende S, maar die vind ik te duur.

For the record: Cruise Rockets, Whistle Thunder King Rocket, Flittering Whistle rocket, Silver Thunder rocket, Fatal Screamers en deze voorbij horen/zien komen. Genoeg om nu te zeggen dat er geen fatsoenlijke en betaalbare alternatieven meer zijn voor de Cruise Rockets 2010 versie of de SCreaming Girls.

Zelfde conclusie hier over fluitpijlen, maar je hebt trouwens niet die nieuwe van Wolff gehoord? Kan ff niet op naam komen...

Ook nog een pakje Sun Warriors genoten en de laatste met een dikke zweem weemoed afgestoken; verwacht ze niet meer te pakken kunnen krijgen...helaas...

Zelfde conclusie hier over fluitpijlen, maar je hebt trouwens niet die nieuwe van Wolff gehoord? Kan ff niet op naam komen...

Ook nog een pakje Sun Warriors genoten en de laatste met een dikke zweem weemoed afgestoken; verwacht ze niet meer te pakken kunnen krijgen...helaas...

Nope. Niets van Wolff gehoord. Ja bla bla oude niveau CR komen weer terug. Dikke tokus, drie lauwe alcoholvrij bier. Oftewel, laat ik lekker (groen) links liggen.

Ik weet dat jij lekker kritisch bent, dus als je eind van het jaar met zeer goede recensies gaat komen over een fluitpijl, dan wil ik best even de ontwikkelingen aankijken :)

Ik heb gelukkig vorige week nog 3 pakjes van deze heerlijke vermaak pijltjes weten te bemachtigen. Ik vond ze weer erg goed en voor mij zijn dit inderdaad nog de enige kwalitatief goede fluitpijltjes met goede knal. Ohke ze waren aardig duur geworden voor €10,- per pak, in 2008 had ik volgens mij nog 5 pakjes voor €25,-:rolleyes:, maar vind deze pijlen het wel waard. Heb nu nog 5 pakjes liggen waarvan een pakje nog uit 2008 en het enigste verschil tussen deze en de 2010 versie is de hoeveelheid snippers die goed veel van de 08 versie komen:) verder zijn ze altijd zo lekker gewoon gebleven:p. Ga deze laatste paar pakjes heel voorzichtig de komende jaren opstoken in de hoop dat ze ooit weer geproduceerd gaan worden...

Nope. Niets van Wolff gehoord. Ja bla bla oude niveau CR komen weer terug. Dikke tokus, drie lauwe alcoholvrij bier. Oftewel, laat ik lekker (groen) links liggen.

Ik weet dat jij lekker kritisch bent, dus als je eind van het jaar met zeer goede recensies gaat komen over een fluitpijl, dan wil ik best even de ontwikkelingen aankijken :)
ik doelde op deze. Ook niet perfect in uitvoering maar bij gebrek aan betere wel één om in de gaten te houden.

Net mijn eerste voorbereidingen getroffen door mijn tas voor het vuurwerk dit jaar op te zoeken.
zag ik daar nog een half pak sun warrior pijlen in zitten van vorig jaar (evenals een 90sh matje en rotjes) Kan ik nog een paar van deze leuke pijlen de lucht in schieten dit jaar.

Volgens mij heb ik er ook nog wat bewaard :) maar dat weet ik pas zeker als het spul weer tevoorschijn komt. Volgens mij ook nog wat goeie ouwe Cruise Rockets :D

Back
Bovenaan