[Dynasty] Spinning Flower with Bang

Op pieters vuurwerk kan je ook zoiets vinden als hij een grondbloem ombouwd dat is ook wel mooi gemaakt maar ik zet de link niet want dat is zelfmaak.
On-Topic: Leuk maar veelste duur pak liever nitraten of iets anders.

:bye:

Op pieters vuurwerk kan je ook zoiets vinden als hij een grondbloem ombouwd dat is ook wel mooi gemaakt maar ik zet de link niet want dat is zelfmaak.

Ik vind dat je deze niet kan vergelijken met nitraten:wink: En duur dat valt wel mee 3,95 voor 36 stuks.

Ja oke maar voor dat geld heb je wel iets anders leuks in het buitenland en ook zelf in nl.

maar weer on-topic.

Ja oke maar voor dat geld heb je wel iets anders leuks in het buitenland en ook zelf in nl.

maar weer on-topic.

Ben ik het niet mee eens.
Die grondbloemen zijn niet zó duur, en het is gewoon het hardste (grond) knalvuurwerk van Nederland.:cool: Nederlands vuurwerk heeft voor mij toch altijd een totaal andere belevingswaarde dan buitenlands vuurwerk, en legaal zal me dan ook sneller tevreden stellen dan illegaal.

Bovendien heb ik liever meer verscheidenheid in mijn collectie, is wat gevarieerde vind ik.

Dat lukt niet bij elke grondbloem wat je op Pieters Site ziet. Anders hoef je geen nitraten meer te halen :wink:

super had 10 pakjes dus 360 stuks 1 knalde er niet en 1 ging niet af de rest deed het allemaal met een keiharde knal

zeker jammer ja. toen ik laatst hoorde dat dit niet meer verkocht mocht worden baalde ik erg. wat is dit zonde zeg een geweldig product en dan mag het niet meer verkocht worden door het "CE-keurmerk". omdat het in 2 catagorieën zou vallen en dat mag niet:bonk:. het kan alleen gekeurd worden als het in één catagorie valt en aangezien dit word gezien als sier en knal vuurwerk mag dit niet. in plaats dat ze dan een catagorie maken:bonk:.

Alle respect, maar 3,40 voor 36 grondbloemen. Echt een hoge prijs tegenwoordig net als de prijs van sloffen babypijltje en rotjes. Nou ben ik daar wel op uitgekeken, maar toch laat een dergelijke prijs mij wij even nadenken. Ik weet niet of anderen dit ook hebben?

Vergelijkbaar alternatief is er alleen nauwelijks. Ik had vorig jaar de Camelia Flowers van Beko en die waren ook heel leuk, maar als je de prijs doorberekend ben je net zo veel kwijt.

ik vind 3,60 niet veel
ik heb em vorig jaar gehad knalde fantastisch
ik raad hem aan:D:D:D
<

Heb deze dit jaar voor 2 euro kunnen krijgen. De knal is voor Nederlandse begrippen echt goed. Verwacht je gewoon niet.

Heb ook nog 2 pakjes van deze meegenomen. Ik ben benieuwd of ze echt zo hard gaan als hier wordt gezegd. Heb ze ook voor €2.- per 36 kunnen kopen bij Mantel in Arnhem.

Heb ook nog 2 pakjes van deze meegenomen. Ik ben benieuwd of ze echt zo hard gaan als hier wordt gezegd. Heb ze ook voor €2.- per 36 kunnen kopen bij Mantel in Arnhem.

Ben blij dat ik ze nog meegepakt hebt! Geweldig harde knallen voor Nederlandse begrippen. Gingen geregeld even hard als een single shot.

Hier vandaag ook nog effe 3 pakjes van gescoord.
Moet zeggen dat deze heel goed knallen:D niet verwacht ervan.
Helaas is het het laatste jaar ervan.

Back
Bovenaan