brian the freak
VWC lid
Iemand op een ander vuurwerkforum zij dat de knal overeen komt met die van een corsair strijker. Is dat zo ???
NEE, ze gaan denk ik net iets harder als een pirat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand op een ander vuurwerkforum zij dat de knal overeen komt met die van een corsair strijker. Is dat zo ???
Op pieters vuurwerk kan je ook zoiets vinden als hij een grondbloem ombouwd dat is ook wel mooi gemaakt maar ik zet de link niet want dat is zelfmaak.
On-Topic: Leuk maar veelste duur pak liever nitraten of iets anders.
![]()
Ja oke maar voor dat geld heb je wel iets anders leuks in het buitenland en ook zelf in nl.
maar weer on-topic.
Op pieters vuurwerk kan je ook zoiets vinden als hij een grondbloem ombouwd dat is ook wel mooi gemaakt maar ik zet de link niet want dat is zelfmaak.
On-Topic: Leuk maar veelste duur pak liever nitraten of iets anders.
![]()
Alle respect, maar 3,40 voor 36 grondbloemen. Echt een hoge prijs tegenwoordig net als de prijs van sloffen babypijltje en rotjes. Nou ben ik daar wel op uitgekeken, maar toch laat een dergelijke prijs mij wij even nadenken. Ik weet niet of anderen dit ook hebben?
Vergelijkbaar alternatief is er alleen nauwelijks. Ik had vorig jaar de Camelia Flowers van Beko en die waren ook heel leuk, maar als je de prijs doorberekend ben je net zo veel kwijt.
Ik betaal 1,25 voor 8 stuks van deze <.<
Worden ze bij jou los verkocht? Naar mijn weten alleen per 36stuks te krijgen.
neej ze worden in doosjes verkocht per 8 stuks
ik denk dat jij die van de Kruiterij bedoeld!
Prima keus die gaan ook lekker kwa knal.
En zitten per 8 in een doosje.
die van wolf gaan tog echt 36 in een pak,
Heb ook nog 2 pakjes van deze meegenomen. Ik ben benieuwd of ze echt zo hard gaan als hier wordt gezegd. Heb ze ook voor €2.- per 36 kunnen kopen bij Mantel in Arnhem.