[Dynasty] Salute

Ik heb er nu 2 doorheen gejaagd. Bij de tweede waren er veel mensen buiten en na afloop werd er flink gejuicht en kreeg ik schouderklopjes.

:D

ik moet zeggen bij mij was hij een topper lekker knallen en een beeetje sier en net als jupilerfreak gaven mensen me complimentjes:D

Hier geven mensen je idd complimentjes na het afsteken van de pot. Deze knalt idd lekker hard en dat vond de baby van de buren ook :p Die begon erna lekker te krijzen :D

Had dit jaar zowel de salute als de silver salute en naar mijn mening zijn de knallen ongeveer even hard. De Silver salute is wel indrukwekkender om te zien met de mines en meerdere schoten tegelijk. Maar daarentegen duurt de salute weer iets langer en is goedkoper.

deze is gewoon goed, wat je er ook van gegt, hij is goed
hij heeft een mine, een harde knal en een leuk uiterlijk:) en over de prijs ben ik persoonlijk ook wel te spreken

De knallen van deze pot zijn echt bruut, ik had er vier gekocht. Hier een filmpje van de salute doorgelont met 2x super 4-16 potten:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb de Salute nu vaak bekeken op film en ik moet zeggen dat hij me verbaast.
Doordat hij niet in salvo's schiet (wat de Silver Salute wel doet) lijkt het mij een topper om er meerdere van tegelijk te schieten. :)

had dit jaar de silver salute en de gewone salute allebij voor het eerst
ga ze volgend jaar in grote hoeveeld kopen vooral de salute als die de zelfde prijs
blijft.

Echt een super pot dit! Gek genoeg verwacht je geen heel harde klappen hiervan maar wat een geweld uit dit ding! Super hard voor maar 17 eurotjes. Publiek vond deze geweldig.

Nou, klinkt allemaal goed dit ;p.. Ik ben dit jaar blijven hangen bij de ouwe vertrouwde silver salute, maar dit jaar moet de salute ook maar even op mijn lijstje! Het is te hopen dat ze dit jaar niet zulke mooie producten aanbieden, want ik ben nu nog blut van mijn O&N uitgaves ;)

Nou, klinkt allemaal goed dit ;p.. Ik ben dit jaar blijven hangen bij de ouwe vertrouwde silver salute, maar dit jaar moet de salute ook maar even op mijn lijstje! Het is te hopen dat ze dit jaar niet zulke mooie producten aanbieden, want ik ben nu nog blut van mijn O&N uitgaves ;)

off topic:
lijkt me ook vrij logisch, o&n is pas een week geleden afgelopen.:p

Back
Bovenaan