[Dynasty] Pyro Trio [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
964_04.jpg

Artikelnummer: 964
Artikelnaam: Pyro Trio
Bruto Gewicht: 4.500 gr.
Aantal Cakes: 3
Effectomschrijving: 3 potten die maximaal met kruit gevuld zijn. Prachtige rode, groene, zilveren, blauwe en crackling boeketten spatten door een krachtige burstknal uiteen.
Richtprijs: €44,-
Verpakkingseenheid: 4/1
Film: Vuurwerktoko.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

De pyro Trio behoort in mijn ogen tot de absolute favorieten wat prijs/kwaliteits verhouding betreft. 3 potten met zware burstknal en een mix van effecten en kleuren. De filmpjes zeggen genoeg. Voor nog geen 44 euri heb je 3 kwaliteitspotten in huis.
:cool: :cool: :cool:

De pyro Trio behoort in mijn ogen tot de absolute favorieten wat prijs/kwaliteits verhouding betreft. 3 potten met zware burstknal en een mix van effecten en kleuren. De filmpjes zeggen genoeg. Voor nog geen 44 euri heb je 3 kwaliteitspotten in huis.
:cool: :cool: :cool:

Helemaal mee eens, heb ze vorig jaar zelf ook aangeschaft en ben er zeer over te spreken. Heb ze jou meen ik aangeraden n.a.v. de DVD van Wolff en gelukkig heb ook jij hier een goede keus mee gemaakt en was je er tevreden over.
Prijs is relatief laag, effecten zijn gewoon erg goed en aantal schoten is ook prima voor die prijs.

Voor mij ook zeker eentje die tot de toppers behoort! :wink:

Helemaal mee eens, heb ze vorig jaar zelf ook aangeschaft en ben er zeer over te spreken. Heb ze jou meen ik aangeraden n.a.v. de DVD van Wolff en gelukkig heb ook jij hier een goede keus mee gemaakt en was je er tevreden over.
Prijs is relatief laag, effecten zijn gewoon erg goed en aantal schoten is ook prima voor die prijs.

Voor mij ook zeker eentje die tot de toppers behoort! :wink:

Klopt helemaal Mattenfreak. Ik heb ze op jouw aanraden gekocht. Ik vond dat je een zeer goede review schreef van de dvd. Het kopt helemaal wat je schreef.
Dit jaar staat dit assortiment zeker weer op het lijstje.
Wat ik me vooral goed kan herinneren was de harde burstknal.
:cool: :cool:

Pyro Trio bij mijn verkooppunt in de aanbieding voor 24,99.
Ik ga niet op filmpjes af....maar is dit een aanrader voor die prijs?

Cheers:)
Mek

Pyro Trio bij mijn verkooppunt in de aanbieding voor 24,99.
Ik ga niet op filmpjes af....maar is dit een aanrader voor die prijs?

Cheers:)
Mek

Absolute topper Mek voor die prijs.
Ik heb bij mijn dealer zelfs 2 x ass. besteld. Omgerekend per cake slechts 8 euri.
:bye::bye:

Bij mij is de Pyro Quattro in de aanbieding, is dit ook een aanrader?
En gaan deze assortimenten er soms uit net als de Peking Opera pakketen?

jupilerfreak : waarom vraag je dat niet in het topic over de pyro quatro ? , want daar staat ook 'n filmpje en natuurlijk ervaringen van anderen .

ik koop dit pakket ook dit jaar , want 24,95 kan je toch geen prijs noemen voor deze 3 dynasty schatjes .

Laatst bewerkt:
Omdat er wellicht een verband bestaat tussen de diverse assortimenten. In dit geval of dat deze assortimenten zullen verdwijnen of niet.

Omdat er wellicht een verband bestaat tussen de diverse assortimenten. In dit geval of dat deze assortimenten zullen verdwijnen of niet.

Ok, ik zal wel even antwoord op je vraag geven: volgens mij kost die bij jullie dan 39 euro toch? Voor dat geld is het een aanrader, maar de pyro trio voor 25 euro en de pyro duo voor dezelfde prijs vind ik betere aanbiedingen.
Maar als alleen deze bij jou in de aanbieding is en je hebt het geld over: go for it! :wink:

Ik heb deze ook aangeschaft dit jaar. Sterker nog, ik zie nu pas het filmpje!
Ik heb hem gewoon besteld, afgaande van de reacties toen hij nog voor 44 euro verkrijgbaar waren.:cool:
Hij kost bij mij dus 25 euro, en iets dat voor 20 euro meer al goed is kan toch nooit tegenvallen?
Zo dacht ik dus, en zojuist even filmpjes gekeken. Pracht mixed blokken, erg netjes:D
:bye:

damnit, bij mij in de omgeving dus niet te krijgen....hoewel, bij 1 maar die vraagt er op de site gewoon 45 voor.... Mail is al de deur uit, ik wil deze prachtpotten er gewoon bij hebben! Helemaaaaaal als ze 25 kosten! :shocked:

Heeft iemand een idee of de schietvolgorde op de film van vuurwerktoko overeenkomt met de foto? Zo niet zou iemand kunnen aangegeven welke pot wanneer in het filmpje te zien is? thx

Hehe ja zo slim was ik ook nog wel:P maar die filmpjes zijn dus offline.. Dus heb jij ze nog en kun je ze misschien uppen, of gewoon ff kijken welke wat doet?
thx

Zozo, heb vandaag 2 pakketten mee genomen op de fiets. Viel me flink tegen dat ze zoveel wegen:frusty:.. Maar hopelijk wordt het rijkelijk beloondt:P

leuk pakketje , maar mijn verwachtingen lagen hoger , 2 van de 3 potten hadden iets te simpele effecten , ik vond ze wel mooi , maar volgend jaar laat ik ze lekker liggen .

Ja dit viel mij ook enigszins tegen.
Voor 8 euro per cake is het werelds, maar ik had toch gedacht dat de filmpjes andere effecten weergaven.. Niettemin erg leuke cakes.
:bye:

Back
Bovenaan