[Dynasty] Napoleon

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1629
Artikelnaam: Napoleon
Bruto Gewicht: 4.500 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 44 Schots
Effectomschrijving: Prachtig vuurwerkconcert met spinners tot crackling, rode crackling, fluiters tot rode boeketten, groene crackling, gele crackling en zilver chrysantheum
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: 35-40 m.
Richtprijs: €57,50
Verpakkingseenheid: 4/1
Afmetingen: 335x265x220mm
Film: Demo Wolff 2007

Laatst bewerkt:
Ook de Napeolon betekent een prachtige uitbreiding in de Dynasty collectie.
Zeer afwisselende efecten die in een rap tempo worden afgeschoten.
Er wordt in deze cake wel veel crackling gebruikt maar misstaat niet.
Tussen de crackling door komen spinners en zeer schelle fluit door.
Ook weer een absolute aanrader.

Laatst bewerkt:
Heel aparte stukje vuurwerk moet ik zeggen. Maar 57,50 vind ik te veel van het goede, een richtprijs van tussen de 40 en 50 euro zou ik gepaster vinden. Het is dat aantal schoten en de tijdsduur beperkt zijn, want aan de effecten ligt het zeker niet.

geniaal blok , eerst 'n salvo 6 onomschrijfbare effecten , daarna 'n soort van roze crackling palm tree's , daarna zeer harde huilers , vervolgens komen die mooie crackling palm tree's weer terug maar nu in het groen , en ook de effecten zonder naam komen terug in dit blok , en hoe kan het ook anders : oranje crackling palm tree's , en de huilers natuurlijk , en dan het effect waar ik al stiekem op zat te hopen : iets van multi color to cry crackling ofzo in fan shaped , nou ik zou toch bijna zeggen : a dream come true . kortom geen prijs teveel voor dit hoogtepunt van dynasty .
:bye::bye::bye:

Erg mooi gezegd Damianus.
Ik smolt toen ik het filmpje zag. Prachtig mooi uitgewerkte effecten, van de 'onomschrijfbare effecten' tot en met de multicolor peony's met chrysanteum en crackling.:cool: Écht sjiek vuurwerk.
:bye:

Het 'onbeschrijfbare effect' is misschien wel de beste naam voor het onbeschrijfbare effect hehe. Echt een hele mooie cake! Een consumentenshow in een. Mooie effecten, eigenlijk vind ik ze allemaal heel mooi verwerkt en goed gecombineerd met enkele schoten gevolgd door de fluiters die daarna weer gevolgd worden door een fan shape effect. Het tempo ligt ook heel erg goed. Misschien wel een van de betere cake's legaal te krijgen! Voor die prijs zou ik hem helaas moeten laten liggen maar zeker dat dit een spectakel word als je hem in huis hebt (en buiten afsteekt hehe).

filmpje van vuurwerktoko : http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=629
hij is en blijft goed , maar toch vindt ik dat deze film er 'n heel klein negatief tikje aan geeft , omdat er net wat minder power achter zit , als dat duidelijk bij mij werd aan de hand van de films van vwc en ub .

: intussen heb ik live ervaring met dit blok , en vind ik nog steeds dat er achter de boeketten meer power had mogen zitten dan achter de fluiters , en de vreemde crackling effectjes zijn echt lachwekkend .

Laatst bewerkt:
Ik had deze ook dit jaar en vond hem zekkers wel een mooie pot :)

Hier nog een foto van deze pot..

s5032170zi8.jpg

Meschien dat ik hem dit jaar weer gaat nemen:D

:bye::bye:

Iemand boven je geeft al zijn mening. En filmpjes genoeg dus kan zelf wel je mening geven of niet? Mijn mening erg mooie cake ik vind de finale vooral heel mooi. Misschien moet ik deze maar eens goed gaan onthouden de bestellingen zijn gedaan voor dit jaar maarja. :cool:

Ik krijg deze pot ook gratis! Heeft er misschien iemand een ''straatfilmpje'' van deze cake? Die geven mij namelijk meestal een beter beeld dan beelden van een demo. Bedankt!

Moet zeggen dat ik het een bijzondere cake vond.
€63,.... nog wat vind ik vrij prijzig en zou ik uhm zelf niet voor kopen denk ik.
Maar ik vond het qua effecten en ook de hoogte een zeer leuke / mooie cake.

Back
Bovenaan