[Dynasty] Imperial

Pyroguy

VWC lid
wolff_vuurwerkdemo_2009_085medium.jpg

Naam: Imperial (pijlenassortiment)
Omschrijving: De vervanger van de bekende Fire pijlen.
Netto kruit gewicht:
Aantal: 6 pijlen
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopen dat deze vergelijkbaar zijn met de fire pijlen van 2 jaar terug:D Dan zijn het zeker toppers voor die prijs! :D

@Nitraat12: De 'eigenaar van het recept' van de Fire pijlen is vorig jaar naar een andere fabriek gegaan, vandaar dat de Fire pijlen van vorig jaar zo tegen vielen.
Wolff heeft deze 'kok' echter weer gevonden en deze Imperial pijlen zijn dus weer gemaakt volgens het oude vertrouwde, officiële recept!

Jammer dat dit product geen filmpje heeft, zodat we hen kunnen vergelijken. Maar als deze pijlen weer hetzelfde zijn als de Fire pijlen waarover iedereen 2 jaar geleden zo goed sprak. Dan koop ik ze. 10tje is niks om extra bij te leggen xD Coole uiterlijk xD Hihi ben benieuwd naar meer informatie:)

Binnenkort verschijnt er ongetwijfeld een filmpje op de VuurwerkToko, herdervriend :wink:
En als Wolff zegt dat ze goed zijn, dan gaan wij daar niet aan twijfelen toch? :p

Zou leuk zijn als de restpartij fire ass. eruit gaan voor 5,- per pak. Hopelijk zijn dit weer de betere want die van afgelopen jaar waren idd best crap te noemen.

Zou leuk zijn als de restpartij fire ass. eruit gaan voor 5,- per pak. Hopelijk zijn dit weer de betere want die van afgelopen jaar waren idd best crap te noemen.

Dat zal helemaal idd. leuk zijn:) Ik ze dan zeker kopen, ook al waren ze schandalig afgelopen jaar:O

Btw! Hoe kunnen er filmpjes komen van dit product eigenlijk?

het lijkt mij dat doe pijlen toch zoieso in china worden getest, dus dat wordt volgens mij altijd gefilmt.
Dat lijkt me ook wel de eenige manier, omdat ze bij een demo geen pijlen mogen schieten(volgens mij)

het lijkt mij dat doe pijlen toch zoieso in china worden getest, dus dat wordt volgens mij altijd gefilmt.
Dat lijkt me ook wel de eenige manier, omdat ze bij een demo geen pijlen mogen schieten(volgens mij)

Na mijn weten heeft Wolff wel een vergunning om pijlen te schieten tijdens een demo. Dat meen ik vorig jaar ergers gehoort te hebben tenminste.

Maar dan nog. Om vuurpijlen tijden een demo te schieten moet de afstand tussen vuurwerk en publiek en stuk groter zijn dan bij gewone cakes.

Klopt, daardoor vallen de pijlen al snel in het niets, daarom worden ze waarschijnlijk niet geschoten.
De films op VuurwerkToko komen ook uit china, dus waarschijnlijk komt van deze pijlen ook vanzelf een filmpje op de site te staan :)

vorig jaar waren ze niet super, maar altijd nog goed voor die prijs:D

Als de adviesprijs van deze €9,80 is worden ze dus wel duurder...

Fire kostte vorig jaar hier 9 euro.. Maar ach wat zeur ik, die 80ct is niet erg:D

Kan het zijn dat de imperial omgelabelde pijlen zijn van katan's legend? Het viel me vandaag op dat de pijlenpakketten van katan als 2 druppels water lijken op die van Wolff:

De magic sky van katan:
magicsky.jpg

De meteor shower van wolff:
a1946.jpg

De colourfull sky van katan:
colorfulsky.jpg

De tornado van wolff:
1-1945.jpg

De legend van katan:
legend.jpg

De imperial van wolff:
a1929.jpg

Er zijn bij meerdere pakketten overeenkomsten, maar ik ga ze hier niet allemaal opnoemen want dan wordt dit bericht zo lang. Wat me wel opvalt is dat er in het topic over the legend pijlen bijna niks vermeld staat over de pijlen.

Laatst bewerkt:
't is toch algemeen bekend dat hun producten (gedeeltelijk?) uit dezelfde fabriek komen en er meerdere omlabelingen zijn? De vraag is eerder of Legend dan omlabeling van de slechte Fire pijlen zijn, omdat ze er voor de Imperial (de naar oud recept verbeterde Fire pijlen) al waren...

Dus, als het uit dezelfde fabriek komt is het toegestaan...Maar is dit officieel niet copyright schending?

Is er btw al meer informatie bekend qua het filmpje enzo?

Back
Bovenaan