[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Zeer leuke budget potjes.

Erg leuk als je er 2 combineerd.
Dit jaar ook weer!:D

Hier een filmpje van mij en eronder welke 2

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

foto en filmpje aub niet gebruiken zonder toestemming

Toppertjes zijn het. Vorig jaar 4 van deze pakketjes weggeschoten en het was keer op keer genieten. Ok, het is geen buurtassortiment oid, maargoed, voor de prijs zijn het écht knallertjes hoor!
Dit jaar wederom een herhaling van zetten, deze komen er zeker weten weer meerdere keren bij :). Het kriebelt......

Laatst bewerkt:
Bedankt kwintos, alleen jammer dat de dealers bij mij in de buurt geen heavy 5 verkopen maar gelukkig wel heavy 3.

Jemig....Ik heb echt een groot probleem..
Ik zou dit pakket dolgraag willen hebben maar hij is nergens in mijn buurt te krijgen!
Eindelijk 5 mooie cake's voor een heerlijke prijs gevonden. Betaalbaar voor mij!

En dan is hij hier nergens te koop. Wat een pech :(
Weet iemand hoe ik dit nog zou kunnen regelen?
Aan dit pakket zou kunnen komen?
Alvast bedankt!

Greetzz

Het enige wat je kunt doen is de reis maken naar de winkel die het dichste in de buurt van jou is.
Succes in ieder geval.

Jemig....Ik heb echt een groot probleem..
Ik zou dit pakket dolgraag willen hebben maar hij is nergens in mijn buurt te krijgen!
Eindelijk 5 mooie cake's voor een heerlijke prijs gevonden. Betaalbaar voor mij!

En dan is hij hier nergens te koop. Wat een pech :(
Weet iemand hoe ik dit nog zou kunnen regelen?
Aan dit pakket zou kunnen komen?
Alvast bedankt!

Greetzz

Is Alkmaar in de buurt?

Is Alkmaar in de buurt?

40,1km dus dat is te doen!
Alvast bedankt voor de tip maar kan jij mij ook nog een winkel sturen waar jij ze te koop heb zien staan?
Word wel twijfelen...Is evengoed niet dichtbij. Maar dan combineer ik het wel met de bios ofzo :bye:

Waar halen jullie die zo goedkoop dan? Ik heb ze vorig jaar ook gehad echt topcakejes. Maar zo goeekoop wil ik ze ook wel hebben!!

Back
Bovenaan